Autor Wątek: Rover tuleje cylindrów  (Przeczytany 2296 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover tuleje cylindrów
« dnia: Czerwiec 11, 2013, 13:52:14 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Czy w Roverze 1.8 pod tulejami cylindrów powinny być jakieś podkładki ??
Bo wg Morawskiego powinny być dwie sztuki. Dzwoniłem do sześciu sklepów z częściami i nikt o czymś takim nie słyszał :/
Ktoś rozbierał Rovera ?? Widział co tam jest pod spodem ??
W moim 1.8 nie było, ale ten silnik jakiś dziwny tak jak by go ktoś wcześniej otwierał więc nie jestem pewien czy ktoś nie wyciągnął :((
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Rover tuleje cylindrów
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 11, 2013, 14:01:54 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Nie ma nic. Podkładki, a konkretnie o-ringi to są w 1.4 na starym bloku..
Rant tulei smarujesz niebieskim Hylomarem i wsio.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Rover tuleje cylindrów
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 11, 2013, 14:28:28 pm »

pbigos

  • Gość
Tak jak napisał Multec nie ma nic

Odp: Rover tuleje cylindrów
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 30, 2014, 14:20:21 pm »

Offline zazikupl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98, Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90
wiem, że temat stary ale mam problem bo w silniku 1.8 który kupiłem tuleje są pozapadane nieco poniżej krawędzi bloku. Czy da się coś zrobić aby je podnieść?? Silnik gotował wodę i chodził do końca, domyślam się że był przegrzany. Na głowicy od strony kol ssącego odciśnięte są półkola a same tuleje nie odkleiły się od bloku. Nie kręcą się wokół własnej osi ani przy kręceniu wałem nie ruszają się góra dół
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 30, 2014, 14:22:49 pm wysłana przez zazikupl »
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98 96'
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90 96'
Mazda 6 2.0 16V Sedan "Exclusive" 03'
3x Romet Chart 210/211 89', 2x Romet Ogar 200 89', MZ ETZ 250 88', 4x WSK 125 68' 83', Romet Pegaz 710, WFM M06 125 59' 62'

Odp: Rover tuleje cylindrów
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 30, 2014, 14:23:28 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Splanować blok. Tylko, że wtedy to i szpilki wypadałoby delikatnie skrócić, bo zaprą Ci się końcówkami o miskę.
Z tym, że jeśli blok został przegrzany i materiał zrobił się miękki to i tak nacisk głowicy może znowu je opuścić.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Rover tuleje cylindrów
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 30, 2014, 14:27:30 pm »

Offline zazikupl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98, Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90
czyli rozbieranie dołu silnika nie ma sensu?? Po przegrzaniu boje się jeszcze o pierścienie
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98 96'
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90 96'
Mazda 6 2.0 16V Sedan "Exclusive" 03'
3x Romet Chart 210/211 89', 2x Romet Ogar 200 89', MZ ETZ 250 88', 4x WSK 125 68' 83', Romet Pegaz 710, WFM M06 125 59' 62'