Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FSO-Polonez Tuning Klub
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
SILNIKI
»
Silnik Rover'a
»
Rover tuleje cylindrów
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Rover tuleje cylindrów (Przeczytany 2296 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Rover tuleje cylindrów
«
dnia:
Czerwiec 11, 2013, 13:52:14 pm »
Szakal#
Sympatyk
Wiadomości: 1669
Płeć:
Audi A6 4.2 V8 40V
Czy w Roverze 1.8 pod tulejami cylindrów powinny być jakieś podkładki
Bo wg Morawskiego powinny być dwie sztuki. Dzwoniłem do sześciu sklepów z częściami i nikt o czymś takim nie słyszał
Ktoś rozbierał Rovera
Widział co tam jest pod spodem
W moim 1.8 nie było, ale ten silnik jakiś dziwny tak jak by go ktoś wcześniej otwierał więc nie jestem pewien czy ktoś nie wyciągnął
Zapisane
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`
Odp: Rover tuleje cylindrów
«
Odpowiedź #1 dnia:
Czerwiec 11, 2013, 14:01:54 pm »
Multec
Sympatyk
Wiadomości: 3795
Płeć:
E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Nie ma nic. Podkładki, a konkretnie o-ringi to są w 1.4 na starym bloku..
Rant tulei smarujesz niebieskim Hylomarem i wsio.
Zapisane
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...
Odp: Rover tuleje cylindrów
«
Odpowiedź #2 dnia:
Czerwiec 11, 2013, 14:28:28 pm »
pbigos
Gość
Tak jak napisał Multec nie ma nic
Zapisane
Odp: Rover tuleje cylindrów
«
Odpowiedź #3 dnia:
Kwiecień 30, 2014, 14:20:21 pm »
zazikupl
Sympatyk
Wiadomości: 616
Płeć:
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98, Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90
wiem, że temat stary ale mam problem bo w silniku 1.8 który kupiłem tuleje są pozapadane nieco poniżej krawędzi bloku. Czy da się coś zrobić aby je podnieść?? Silnik gotował wodę i chodził do końca, domyślam się że był przegrzany. Na głowicy od strony kol ssącego odciśnięte są półkola a same tuleje nie odkleiły się od bloku. Nie kręcą się wokół własnej osi ani przy kręceniu wałem nie ruszają się góra dół
«
Ostatnia zmiana: Kwiecień 30, 2014, 14:22:49 pm wysłana przez zazikupl
»
Zapisane
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98 96'
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90 96'
Mazda 6 2.0 16V Sedan "Exclusive" 03'
3x Romet Chart 210/211 89', 2x Romet Ogar 200 89', MZ ETZ 250 88', 4x WSK 125 68' 83', Romet Pegaz 710, WFM M06 125 59' 62'
Odp: Rover tuleje cylindrów
«
Odpowiedź #4 dnia:
Kwiecień 30, 2014, 14:23:28 pm »
Multec
Sympatyk
Wiadomości: 3795
Płeć:
E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Splanować blok. Tylko, że wtedy to i szpilki wypadałoby delikatnie skrócić, bo zaprą Ci się końcówkami o miskę.
Z tym, że jeśli blok został przegrzany i materiał zrobił się miękki to i tak nacisk głowicy może znowu je opuścić.
Zapisane
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...
Odp: Rover tuleje cylindrów
«
Odpowiedź #5 dnia:
Kwiecień 30, 2014, 14:27:30 pm »
zazikupl
Sympatyk
Wiadomości: 616
Płeć:
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98, Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90
czyli rozbieranie dołu silnika nie ma sensu?? Po przegrzaniu boje się jeszcze o pierścienie
Zapisane
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98 96'
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90 96'
Mazda 6 2.0 16V Sedan "Exclusive" 03'
3x Romet Chart 210/211 89', 2x Romet Ogar 200 89', MZ ETZ 250 88', 4x WSK 125 68' 83', Romet Pegaz 710, WFM M06 125 59' 62'
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
SILNIKI
»
Silnik Rover'a
»
Rover tuleje cylindrów