Witam, mam problem z moim Polonezem Atu Plusem 1.6 GLI. Chodzi o nierówna pracę. Polega to na tym, że na postoju pracuje przez kilka sekund równo, po czym zatrzęsie silnikiem, tak jakby przygasał. W trakcie jazdy pojawiają się wibracje i taki dziwny dźwięk jakby grzechotania. Najbardziej słyszalne w zakresie od 2,5 do 3,5 tys. obr.\min. Mechanik podejrzewa coś z wałkiem rozrządu, że nie otwiera lub nie zamyka zaworów do końca, bądź coś z panewkami. Zrobiona była diagnostyka, żadnych błędów, sonda lambda ok, spalanie w porządku, wszystkie czujniki sprawne, sprężanie na każdym z cylindrów ponad 12, świece nowe, przewody też, podmiana cewki nic nie dała. Może macie jakieś pomysły, co może być lub ktoś już miał z czymś takim do czynienia? Z góry dzięki za pomoc.