Autor Wątek: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.  (Przeczytany 10559 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 31, 2014, 23:14:38 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Odkop roku pewnie z tego wyjdzie, ale w końcu na górniczym terenie mieszkam.

Jako iż pompa w moim K16 zaczyna padać pomyślałem o montażu zewnętrznej, 3 barowej pompy od E30. I teraz pytanie, może i prymitywne, a może i nie... Czy mogę ją poprostu założyć na przewód paliwowy, który wychodzi z obecnej pompy, ale bez demontażu jej ? Innymi słowy, czy pozostawienie obecnej pompy będzie blokowało przepływ paliwa tej nowej? Pytanie takie powstało w mej głowie z powodu takiego, że zbiornik jest w jako tako dobrym stanie, ale szpilki raczej się poukręcają przy próbie demontażu tej pompy...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 01, 2014, 00:37:00 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jezeli pompa ciagle dziala normalnie to mozesz tak zrobi i wtedy ta pompa w zbiorniku bedzie miala duzo lzej,
niestety jak pompa w zbiorniku sie zatrzyma to bedzie sprawiala opor,

plus takiego rozwiazania jest taki,ze nie bedzie problemu z zassaniem paliwa z baku - minus taki,ze dwie pompy pobieraja dwa razy wiecej pradu
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 01, 2014, 13:04:41 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
No właśnie chodzi o to, że ta pompa w zbiorniku zaczyna się przywieszać, czasem potrzebuje paru młotków w kosz, żeby działać. Tak więc chciałbym ją odłączyć i dać pompę zewnętrzną.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 01, 2014, 13:34:39 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak zaczniesz przeciagac paliwo przez wylaczona pompe to moze nie byc ciekawie - mozesz sprawdzic czy da rade ,bo to loteria,
jakbys zostawil dwie wlaczone pompy ,to nawet gdy ta w baku sie zatrzyma to dojedziesz do celu ,tylko nie da sie pociskac
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 01, 2014, 13:42:16 pm wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.