Przekładam silnik K16 do Poloneza Atu Plus '00 Bosch.
Nie przekładam go z żadnego innego poloneza tylko kupiłem części unikalne dla rovera na allegro. W tej chwili pod maską jest prawie pusto, siedzi jedynie niemalże goły słupek k16 i przewody od świateł. Rozebrane jest również całe wnętrze. Przeczytałem na forum sporo tematów odnośnie K16, wiem (chyba) jak zmodyfikować wiązkę boscha tak, żeby zadziałał z nią rover, ale mam problem - w lwiej części tematów wysypały się zdjęcia (imageshack
), przez co nie mogłem zobaczyć, jak co jest pod maską poukładane.
Moje pytanie jest banalne: po której stronie komory silnika i w którym dokładnie miejscu jest umieszczone w roverze złącze 13-pinowe? Wiem, że w atu '00 takiego nie ma, ale wyprułem złącze z innego poloneza i wplatam przewody do swojej wiązki. Nie pogniewam się za zdjęcia komory ze zdemontowanym silnikiem. Chciałbym po prostu mieć porządek pod maską, więc chcę to złącze umieścić tam, gdzie należałoby się go spodziewać w oryginalnym roverze. Złącze w boschu siedzi po stronie pompy hamulcowej.
Druga sprawa: jako, że mam całą elektrykę na wierzchu - czy rover miał jakieś niedoróbki fabryczne, które mógłbym na tym etapie prac wyeliminować? Jakieś typowe bolączki, za cienkie przewody, wtyczki łapiące wilgoć itp? Trafiłem już na informację o puszczeniu grubego przewodu między alternatorem a akumulatorem.