Ku*wa, śruby głowicy do rovera za 600 pln?
Gdzie takie ceny macie? A co do reszty, to kup sobie od razu silnik 1.6 lub 1.8 rovera, tylko sprawny, a nie złom, do tego skrzynię z poloneza 1,4, wału wymieniać nie musisz, bo są takie same, a most, przy tej pojemności, może zostać ten, co jest, bo te silniki odpychają się sprawniej, niż 1.4, którego byś zamulił tym mostem.Do tego trzeba wiązkę pod rovera, choćby samą część silnikową i resztę rzeźbić, albo najlepiej komplet razem z wnętrzem.Tu się musi wypowiedzieć ktoś inny, bo ja już nie wiem, które roczniki miały jak łączone wiązki, bo rover ma złącze pomiędzy wiązką silnika, a wnętrza, na prawym fartuchu, koło filtra powietrza.O właśnie, sam filtr powietrza też trzeba z 1.4. Przespawać podstawę akumulatora na drugą stronę,wymienić belkę pod silnikiem, stabilizator, i drążek środkowy z poldka 1.4, lub tylko stab i drążek, a łapy silnika przerobić pod istniejącą belkę, co jest wykonalne, bo pewien jegomość tak miał zrobione.No i dochodzi sprawa uruchomienia silnika, bo trzeba się bawić różnie, w zależności od tego, czy ma być na fabrycznym osprzęcie, (komputer, wtryski itd.) czy też na elektronice z 1.4.Koło zamachowe, sprzęgło itd. To było tu wszystko już wałkowane wielokrotnie.Jak piszą koledzy, zadaj sobie trud i poszukaj.Będziesz miał lekturę na cały dzień.