Autor Wątek: Demontaż szyb w drzwiach  (Przeczytany 5762 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Demontaż szyb w drzwiach
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 29, 2017, 05:35:28 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
To bapisz jeszcze co się zepsuło. Tak dla potomnych.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Demontaż szyb w drzwiach
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 29, 2017, 07:53:53 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
tyle samo roboty bedzie,jezei zastosujesz plaski pasek blachy, a drzwi utniesz (oczywiscie chodzi o poszycie  ) w polowie drogi pod listwa,
spawy zniwelowac szlifierka, nierownosci wypelnic zywica, powierzchnie wygladzic szpachla wykanczajaca, od srodka zabezpieczyc przed wilgocia i kilka lat bedzie dobrze
Widziałem drzwi naprawione/zrobione w ten sposób, tylko ze 2mm blachą alu. wygladalo to bardzo dobrze, całe poszycie dorobione na zaginarce. to była rajdówka.
tak nawet fragmentami ze stali zrobić bedzie lepiej, niż bawić się w te kupne reperaturki, albo zrobić repeaturki samemu-wyjdą lepsze.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Demontaż szyb w drzwiach
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 29, 2017, 08:18:52 am »

Offline fripin

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 233
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.5 GLE
Dobra teraz już są zdjęcia: https://drive.google.com/drive/folders/0B6sl4DzbSl0NOXN3ZjFDZlhSeFU?usp=sharing

Widziałem drzwi naprawione/zrobione w ten sposób, tylko ze 2mm blachą alu. wygladalo to bardzo dobrze, całe poszycie dorobione na zaginarce. to była rajdówka.
tak nawet fragmentami ze stali zrobić bedzie lepiej, niż bawić się w te kupne reperaturki, albo zrobić repeaturki samemu-wyjdą lepsze.

Sam reparaturki nie zrobię, bo do blacharki i lakierowania mam 2 lewe ręce więc zapewne musiałby to zrobić blacharz. Zastanawiam się czy nie sensownie by było dorobić poszycia od listwy plastikowej w dół, bo nawet jeśli wyjdzie coś brzydko to nie będzie widać. Kwestia pozostaje rynienki czy ktoś się podejmie tego. Orientacyjnie wiecie może ile kosztowało by dorobienie dołów z blachy ocynkowanej u blacharza? Bo dodatkowo mam jeszcze kilka wykwitów rdzy na rynienkach dachu (do ogarnięcia samemu), w rogu przedniej szyby, na nosku z przodu i z tyłu (do ogarnięcia samemu), do wymiany nadkola zewnętrzne z tyłu i jak się rozpruje to pewnie elementy błotnika też i progi przy chlapaczach bo mi wpadł śrubokręt przez dziurę tam gdzie się piach pod nadkolem przednim plastikowym zbiera. A chcę mu zrobić kompleksowy remont blacharki i się zastanawiam czy jak pójdę ze wszystkim to mogę liczyć na zniżkę czy lepiej po kawałku coś robić. :]


Odp: Demontaż szyb w drzwiach
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 30, 2017, 18:57:08 pm »

Offline motomaciey

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jestem hardocerem!
    • Polonez Cargo Ambulans 1994r.
    • EMS
A jak wyjąć szybę tylną trójkątną (nie z drzwi tylko ze słupka)? Czy uszczelka to jedna całość czy składa się z kilku elementów?

Odp: Demontaż szyb w drzwiach
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 30, 2017, 19:16:11 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
całość. zaczynasz od górnego narożnika, wypychasz szybę jednocześnie odwijając trochę uszczelkę i wychodzi.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...