Autor Wątek: Problemy z osprzętem 125p silnik Polonez  (Przeczytany 1896 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problemy z osprzętem 125p silnik Polonez
« dnia: Marzec 27, 2019, 10:40:11 am »

Offline szprycha

  • jeden dwa pięć pe
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 253
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO is the best Fuck the rest
    • PF 125p '80r 1.5, Fiat 125p '81 kombi 1.5, FSO Polonez '96 1.6 GLI Lancia Kappa '99 3.0V6
    • Krótka historia mojego Fiata
Witam.
Wziąłem się za uruchomienie silnika we Fiacie 125p i napotkałem parę problemów.
Niestety pod maską jest przekombinowane i znajduje się wszystko z innego rocznika, nic nie jest w oryginale.
Fiat 125p 81r. Silnik przekładany na Polonezowski z rozdzielaczem na platynki, są tam rozwiązania nad którymi się zastanawiam co zrobić.

1. Samochód głównie będzie pracować na gazie, lecz nie posiadam powrotu paliwa w gaźniku (Polonezowski) ani w zbiorniku.
Co zrobić z tym fantem, zostawić zaślepione? W gaźniku fiatowskim mam fabrycznie zaślepiony powrót.


2. Króciec z wężykiem od kolektora ssącego jest tak samo zaślepiony, pozostawić tak, czy gdzieś go podłączyć ?


3. Jak myślicie pozostawić rozdzielacz z platynkami czy może przejść na elektronika? Ewentualnie co by było potrzebne do podmianki?
Rozdzielacz, moduł, cewka ( o jakim oznaczeniu?), coś jeszcze?

Chciałem się wziąć za uruchomienie tego Fiata w wolnej chwili lecz za co się zabiorę to rodzą się wątpliwości i problemy  <lol2>

Pozdrawiam   :-)


FSO - Trzy litery święte

Odp: Problemy z osprzętem 125p silnik Polonez
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 27, 2019, 11:09:38 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4798
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
2. Skoro wężyk od kolektora masz zaślepiony, a gaźnik nowszego typu - można tak zostawić, ewentualnie wykorzystać podciśnienie, zależnie od tego, jaki masz parownik LPG, podaj model.

3. Zdecydowanie wywalić, stykowiec to badziew, na gazie dodatkowo pogarszający kulturę pracy, na elektroniku masz silniejszą iskrę, można zastosować większą przerwę i masz mniejszą obsługowość, masz silnik 1.5 AB? Jeżeli tak (co wnoszę po wpisie w profilu , to szukasz aparatu zelmot 4497, modułu GL-118 i cewki  Zelmot 4226 (z czerwoną nalepką sugerującą montaż do elektronicznego zapłonu).
« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2019, 11:11:50 am wysłana przez daniel22 »
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Problemy z osprzętem 125p silnik Polonez
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 27, 2019, 13:10:15 pm »

Offline szprycha

  • jeden dwa pięć pe
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 253
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO is the best Fuck the rest
    • PF 125p '80r 1.5, Fiat 125p '81 kombi 1.5, FSO Polonez '96 1.6 GLI Lancia Kappa '99 3.0V6
    • Krótka historia mojego Fiata
Reduktor lpg sprawdzę jutro pod wieczór i dam znać.  Coś mi świta, że podciśnienie powinno być podłączone, z tego co się orientuje to parownik do I gen. powinien być podciśnieniowy, tylko czy ono na pewno w ogóle podłączone jest  <lol2>

Jak to jest z tym przelewem paliwa, zostawić zaślepiony?


FSO - Trzy litery święte

Odp: Problemy z osprzętem 125p silnik Polonez
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 27, 2019, 14:12:08 pm »

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1333
  • Płeć: Mężczyzna
  • Borełło, Carełło, 115c_w_Jesionie
Przelew podłącz do zbiornika.
Zważcie jegomość – odparł Sanczo Pansa – że to, co tam się ukazuje, to nie żadne olbrzymy, ino wiatraki.