ale stwierdzilem że kolo baku pod podłoga będzie jej chłodniej.
Tak myślę właśnie - po tym co tutaj już zostało napisane - że ten typ pompki najlepiej pracuje jak ma blisko do paliwa, w sensie że krótko pracuje na sucho zanim paliwo dopłynie do pompki. Z kolei najwygodniej zamontować ją w komorze silnika - chodzi o dostęp, ale tam droga do maski daleka i pompa przez dłuższą chwilę jedzie na suchym
. To oczywiście dotyczy sytuacji, w której paliwo już cofnęło się z wężyków.
Przez chwilę myślałem czy dałoby radę wpakować ją pod pokrywkę w bagażniku, tam koło czujnika, bo tam są wyprowadzone króćce z baku i pompa właściwie była by tuż obok źródełka
. Ale miejsca bardzo mało a i zasilanie trzebaby jakoś pociągnąć .
Czyli masz pod podłogą, ale w którym dokładnie miejscu? A czy mógłbyś w wolnej chwili cyknąć fotę umiejscowienia obu tych pompkek?