Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FSO-Polonez Tuning Klub
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
NA SZYBKO
»
Szybkie pytanie / odpowiedź
»
Tulejka centrująca silnik-skrzynia
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Tulejka centrująca silnik-skrzynia (Przeczytany 765 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tulejka centrująca silnik-skrzynia
«
dnia:
Styczeń 02, 2025, 14:30:42 pm »
ceva
Sympatyk
Wiadomości: 395
Polonez Atu+, Polonez Kombi, Polski Fiat 125p
Ma może ktoś możliwość żeby zmierzyć tulejkę centrującą na styku silnika i skrzyni biegów?
Mnie wychodzi coś takiego jak: długość ~18mm, średnica zewnętrzna ~15.95-16.00 i średnica wewnętrzna ~13mm.
Zapisane
Odp: Tulejka centrująca silnik-skrzynia
«
Odpowiedź #1 dnia:
Styczeń 02, 2025, 15:25:33 pm »
mareks#1181
Klubowicz
Wiadomości: 1210
Płeć:
Atu+ GSI
Opis produktu
Tulejka kadłuba bloku silnika centrująca skrzynię Fiat 125p, FSO, Polonez, OE 877205, 13/16 mm
Takie coś znalazłem na stronie Regmot
Zapisane
Odp: Tulejka centrująca silnik-skrzynia
«
Odpowiedź #2 dnia:
Styczeń 02, 2025, 15:44:30 pm »
ceva
Sympatyk
Wiadomości: 395
Polonez Atu+, Polonez Kombi, Polski Fiat 125p
Dziękuję, w zasadzie dobrych pomiarów dokonałem.
Nie przyszło by mi do głowy szukać tego w Regmocie. Po numerze katalogowym znalazłem na allegro, oczywiście kupiłem, cenowo wyjdzie podobnie jak usługa u tokarza.
Zapisane
Odp: Tulejka centrująca silnik-skrzynia
«
Odpowiedź #3 dnia:
Styczeń 02, 2025, 20:36:29 pm »
Daniel#1984
Democratic Republic Of Boland
Moderator
Wiadomości: 4899
Płeć:
Kukle City
1.6 Abimex 1996 LPG
Ta tulejka się jakoś zużywa w czasie eksploatacji?
Zapisane
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...
Odp: Tulejka centrująca silnik-skrzynia
«
Odpowiedź #4 dnia:
Styczeń 02, 2025, 20:55:15 pm »
ceva
Sympatyk
Wiadomości: 395
Polonez Atu+, Polonez Kombi, Polski Fiat 125p
Cytat: Daniel#1984 w Styczeń 02, 2025, 20:36:29 pm
Ta tulejka się jakoś zużywa w czasie eksploatacji?
Gubi się mało uważnym mechanikom podczas demontażu i/lub montażu silnika lub skrzyni.
Właśnie po takim mechaniku poprawiam Poloneza, gdzie jest brak jednej tulejki i taki drobiazg powoduje niewspółosiowość osi wału korbowego i sprzęgłowego.
Zapisane
Odp: Tulejka centrująca silnik-skrzynia
«
Odpowiedź #5 dnia:
Styczeń 02, 2025, 23:40:43 pm »
wrb#1974
Klubowicz
Wiadomości: 2646
Płeć:
Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
pierścień centrujący mieści się na końcówce wałka wyjściowego skrzyni biegów. zadaniem tego pierścienia jest centrowanie przegubu elastycznego łączącego wałek wyjściowy skrzyni biegów z pierwszym (krótkim) członem wału napędowego ułożyskowanym w łożysku osadzonym w gumie. za tym łożyskiem znajduje się pierwszy przegub krzyżakowy wału napędowego. przestrzeń w której pracuje ten pierścień uszczelniana jest gumowym elementem dociskanym sprężyną.
Zapisane
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
NA SZYBKO
»
Szybkie pytanie / odpowiedź
»
Tulejka centrująca silnik-skrzynia