Autor Wątek: Niestabilny tyl:(  (Przeczytany 6287 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Niestabilny tyl:(
« dnia: Czerwiec 27, 2005, 20:54:57 pm »

POLD_CAR

  • Gość
siema mam problem mam atu 96 rok,podczas jazdy jest bardzo niestabilny tyl macha go na lewo i prawo przez co ciezko sie  jezdzi bo przez te machanie sciaga to na lewo to na prawo . co  to moze byc amory wyrobione?? resory??? a moze wina opon jezdze na zimowkach:( piszcie

Niestabilny tyl:(
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 27, 2005, 21:47:37 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
sprawdz wszystko to co wypisales.nikt nie jest duchem swietym i przez kabel UTP jakim jest podpiety do netu ci tego nie zobaczy :mad:

Niestabilny tyl:(
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 28, 2005, 09:07:31 am »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1211
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
jak je?dzisz latem na zimówkach to bardzo prawdopodobne - acha twoje zimówki po lecie już nie będ? zimowkami - wiesz o tym ?
sprawdż jeszcze dr?zki reakcyjne - konkretnie nimi szarpnij ci?gn?c je do ?rodka samochodu - jak zauważysz że tuleje metalowe schodz? a guma zostaje - do wymiany - zreszt? często s? już trochę wysunięte, do caro kosztowały mnie po około 20zł za sztukę w aut powinny być takie same ( chyba poza amorkami reszta jest taka sama ) po wymiane niebo a ziemia, tył nie uciekał, szczególnie na nierówno?ciach podczas jazdy w zakręcie
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )

Niestabilny tyl:(
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 28, 2005, 13:47:24 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Wybite gumy w dr?zkach reakcyjnych, b?dz w resorach. wtedy tyłkiem zamiata aż miło. W najgorszym przypadku urwana łapa resoru (ja tak miałem). pierwsze to wskakuj pod auto a drugo osoba niech tyłek buja na boki(nie góra dół tylko w bok) wtedy pięknie zobaczysz co tam na tyle nadmiernie się rusza przy takim ruchu. ja stawiam na gumy w tesorach te przy wieszaku i te na łaczeniu resoru z mostem. czasem się tam ?ruba poluzowac potrafi.

Niestabilny tyl:(
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 28, 2005, 13:54:16 pm »

michalrau

  • Gość
Jak macha na jedn? i drug? stronę, to możliwe,że jest zła zbieżno?ć kół przednich . Normalnie polonez ma zbieżno?ć, czyli jak we?miesz sznurek i zmierzysz nim odległo?ć od opony prawej do lewej z przodu opony, to z tyłu powinno być tej odległoćci więcej( z tyłu od prawej do lewej  przedniej opony oczywi?cie). Jak jest tyle samo albo mniej niż z przodu, to masz już odpowied?. Jest jeszcze możliwo?ć, że uderzyłes bokiem auta(przednimi lub tylnimi kołami) mocno o co? i wtedy, to już nie będzie takie zabawne.

Niestabilny tyl:(
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 28, 2005, 15:08:28 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
sprawdż jeszcze dr?zki reakcyjne

Cytuj (zaznaczone)
po wymiane niebo a ziemia, tył nie uciekał, szczególnie na nierówno?ciach podczas jazdy w zakręcie


przychylam się do powyższego.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Niestabilny tyl:(
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 29, 2005, 08:26:07 am »

POLD_CAR

  • Gość
oki to juz to sprawdze a zbierznosc to on mial niedawno ustawian? .

Niestabilny tyl:(
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 29, 2005, 20:48:56 pm »

Maciek#938

  • Gość
Po pierwsze to wymień zimówki, gdyż ich miękka guma w obecnych warunkach meteorologicznych będzie się po prostu ?le zachowywać. Ponadto stracisz bieżnik. W dalszej kolejno?ci sprawd? dr?żki reakcyjne (czas sprawdzenia 2 minuty), jak już będziesz pod autem to looknij na stan tulejek od resorów i na amorki w celu stwierdzenia występowania wycieku z nich.

Pozdrawiam

Niestabilny tyl:(
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 30, 2005, 06:52:10 am »

ajk#1212

  • Gość
one tak maj? , pomaga zmiana opon na stabilniejsze

Niestabilny tyl:(
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 30, 2005, 12:26:05 pm »

Cyneq

  • Gość
Cytat: "michalrau"
Jak macha na jedn? i drug? stronę, to możliwe,że jest zła zbieżno?ć kół przednich . Normalnie polonez ma zbieżno?ć, czyli jak we?miesz sznurek i zmierzysz nim odległo?ć od opony prawej do lewej z przodu opony, to z tyłu powinno być tej odległoćci więcej( z tyłu od prawej do lewej  przedniej opony oczywi?cie). Jak jest tyle samo albo mniej niż z przodu, to masz już odpowied?. Jest jeszcze możliwo?ć, że uderzyłes bokiem auta(przednimi lub tylnimi kołami) mocno o co? i wtedy, to już nie będzie takie zabawne.


O ile dobrze pamiętam, to zbieżno?c powinna wynosić 2 mm. Czyli z przodu sznurek krótszy o 22 mm wchodzi.

Niestabilny tyl:(
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 01, 2005, 21:49:25 pm »

POLD_CAR

  • Gość
tez tak mysle ze to wina zimowek bo to sie zaczelo dziac jak cieplo przyszlo.:(
i kolejny wydatek
sprawdzalem amory to stan 4+ drazki tez a resory git

Niestabilny tyl:(
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 02, 2005, 23:51:31 pm »

Maciek#938

  • Gość
Cytat: "POLD_CAR#1862"
tez tak mysle ze to wina zimowek bo to sie zaczelo dziac jak cieplo przyszlo.:(
i kolejny wydatek
sprawdzalem amory to stan 4+ drazki tez a resory git

Tylnych amorów jeżeli ich nie wyci?gniesz, to nie jeste? w stanie ich prztestwać na trzepaku dokładnie, gdyż ze względu wła?nie na resory wynik jest bardzo przekłamany. Podeprę się moim przykładem. Amorki z tyłu miałem już dno kompletne, wyciekł całkowicie olej, nie trzymały, a test wykazał dobre 70% skuteczno?ci... Dlatego do tych wyników radzę podchodzić z dystansem.

Co się tyczy samych opon to akurat na tył nie musisz kupić jaki? ekstra nówek. Jak dorwiesz przyzwoite używki (Pirelli, Michelin, Continental itp.) to za racjonaln? cenę sporo zyskasz.

Pozdrawiam

Niestabilny tyl:(
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 04, 2005, 12:42:24 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
Tylnych amorów jeżeli ich nie wyci?gniesz, to nie jeste? w stanie ich prztestwać na trzepaku dokładnie, gdyż ze względu wła?nie na resory wynik jest bardzo przekłamany.

tak? sam? opinię slyszałem ostatnio od diagnosty na przegl?dzie.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Niestabilny tyl:(
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 04, 2005, 17:16:03 pm »

Woj-o#772

  • Gość
będzie jako tako tłumić ale bez przesady. Resory mają własności samo tłumiące, ale nie jak są w ilości sztuk 2 - jakby było jak w starych fiatach ze 6-7 piór to by był oki :).
A tak będzie lepiej niż przy sprezynach, ale przy wymianie swoich bez amorów to auto na rekę bujało sie jak głupie :D - mimo wszystko - koła latać po drodze (jak to w golfikach super hiper czasami widać) nie bedzie ale to jednak nie to...
A że na testach dobrze wychodzi - no cóz testy to skoki zawiewchy około 0.5 cm góra - a ciezki most trudno jest ruszyć z miejsca - stąd te dobre wyniki - to samo sie osiągnie spuszczajać nieco powietrza z  opon - wynik rewelacja i na odwrót napompujcie 2.5 atm i nawet przy super zawieszeniu wyjdzie kicha.