Witam!!!
Dodam co? od siebie:
- zawias z przodu też nie wytrzyma 2,0i.e. bo jest cieższy(amorki)
- problemy dobrym chłodzeniem tego silnika
- uwielbia je?dzić do 120km/h powyżej to już inaczej pracuje, grzeje się.
- Jak normalnie je?dzisz to chłodnica seryjna wystarcza, jeżeli lubisz dać po garach( na co ten silnik oczywi?cie się nie nadaje) to w mie?cie wiatrak będzie chodził non stop.
- Problemy ze zdiagnozowaniem nie których usterek w elektryce (tylko przy 2,0i.e.) aczkolwiek jak przyjedziesz to mechanika i powiesz że tu jest 2,0 to już inaczej ręce mu sie trzęs?.
- Silnik ma kopa, ostatnio ci?gałem opla omege B 2,5 tds. I nie było większego problemu.
- most u mnie już wytrzymał 2 rok, za to dr?żki od mostu i podpora wału już sa wymieniane.
- ostro grzeje się wydech i to nie ma w układzie żadnego tłumika labiryntowego, przydał by sie wydech o ?rednicy ciut większej.
- Silnik ze swoich 122km ma tak naprawdę 117km. A przebieg momentu i mocy zastanawia mnie czy jest to napewno dobrze ustawiony rozrz?d(moment i moc rosn? do końca czyli do około 5500obr./min)
- Jak kto? chce miec, 2,0 i.e. polecam bak i pompę paliwa z gsi. Jest wystarczaj?ca, i wszystko jest dostępne. Je?dzi do końca paliwa a nie jak na zwykłej z argenty, do połowy baku.
- Panowie policjanci bardzo lubi? sprawdzać numer w takich samochodach.
- Jest jeszcze kilka tematów zwi?zanych po?rednio:
* matowiej?ce refrektory,
* szyba z przodu jak po piaskowaniu,
:lol:
No i to dopiero pocz?tek historii. :twisted: