da się. za schowkiem, tam gdzie jest komp i przekaźniki pompy paliwa wisi na kablach gniazdo diagnostyczne. musisz połączyć dwa piny znajdujące się na dłuższym boku. choćby spinaczem. włączasz zapłon. po chwili zapala się czek i zaczyna mrugać. powoli to robi- zdążysz liczyć. jedno mrugnięcie- 1, dwa mrugnięcia- 2, itp. itd. kody są dwucyfrowe, po wymruganiu jednej cyfry robi przerwę i mruga drugą cyfrę. zaczyna od 1, 2- czyli 12. tym mrugnięciem pokazuje też że układ diagnostyczny działa. każdy kod powtarza 3 razy. a więc- 1- 2 mrugnięcia i znów 1- 2 mrugnięcia, i znów 1- 2 mrugnięcia czyli błąd 12- 12 Brak impulsów czujnika położenia walu korbowego TDC MALFFLG1 10000000. po tym zaczyna wyświetlać kod błędu np. 3 mrugnięcia, przerwa i 5 mrugnięć. dłuższa przerwa i znów 3 mrugnięcia, przerwa 5 mrugnięć. powtórzy ten sygnał 3 razy. to oznacza błąd 35- 35 Uszkodzenie zaworu regulacji powietrza IACV (silnik krokowy) MALFFLG2 00000100. mrugnięcia 4 + 4 - 44. 44 Zbyt niski sygnał czujnika tlenu EOS (sonda lambda) MALFFLG3 01000000. u mnie ostatnio trafił się błąd 42- 42 Brak impulsów odniesienia z modułu bezpośredniego zapłonu DIS MALFFLG2 00000001. naprawa polegała na kilkukrotnym wyjęciu i włożenie wtyczek w moduł zapłonowy DIS, na nim siedzą cewki. później zresetowałem kompa wyjmując z niego wtyczki. lał deszcz więc nie chciało mi się dłubać pod maską.