Autor Wątek: <<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g  (Przeczytany 6489 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« dnia: Marzec 06, 2006, 22:44:38 pm »

ajk#1212

  • Gość
Witam posiadam radio JVC KD-S891R na postoju gra wszystko ok a jak się jedzie trochę szybciej to zaczyna przerywać wiem ze na 100% jest to powodem zdyb dużego ładowani, bo nawet akumulator się zasiarcza! założyłem drugi regulator napięcia ale jest to samo nie wiem może też jest zły albo co? z alternatorem się dzieje bo ?wiatła też mrugaj? pomocy co mam zrobić  :(

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 07, 2006, 07:35:43 am »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
przy nadmiernym ladowaniu mialbys po radiu lub przynajmniej bezpieczniku (przekroczenie granicy okolo 16V ze wzgledu na eksplodujace kondensatory elektrolityczne filtra napiecia w radyjku)

jesli akumulator jest ladowany nadmiernym napieciem (znowu powyzej 16V) to rzeczywiscie nastapi rozklad jego plyt ale nie bedzie to zasiarczenie (chyba ze odparowala woda i odslonily sie plyty akumulatora... wtedu odsloniete czesci pokrywaja sie siarczanem)

zasiarczenie akumulatora jest wynikiem najczesciej niedoladowania!

prawdopodobnie masz gdzies uszkodzone jakies zlacze elektryczne i w czasie jazdy po dziurach daje znac o sobie. Co sie dzieje kiedy na postoju podniesiesz mu obroty? Miga cos?
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 07, 2006, 10:24:39 am »

ajk#1212

  • Gość
Musze jeszcze podjechać gdzie? i sprawdzić ładowanie i będzie wszystko wiadomo a ?wiatełka tak pomruguj? nawet jak dodam gazu a czy to możliwe ze radio będzie przerywać jak nie będzie dostawało tyle pr?du? Bo chyba powinno się wył?czać a ono tylko przestaje grać na jakie? 2s 3s

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 08, 2006, 12:25:46 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
radio bedzie wylaczac sie przy zbyt duzym spadku napiecia... np. podczas rozruchu silnika w zimie

ladowanie sam sprawdzisz... wez woltomierz i podlacz jego koncowki do akumulatora, odpal silniki i obesrwuj wskazania... na wlaczonym silniku powinno byc okolo 14,3-14,5V jesli nie masz wlaczonych zadnych lamp, dmuchawy... itd

zrob mu przegazowe, wlacz lampy i dalej obserwuj woltomierz... szczegolnie wtedy kiedy zaczna sie klopoty z zasilaniem (lampy zaczna mrugac)
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 08, 2006, 14:15:10 pm »

ajk#1212

  • Gość
Sprawdziłem na wolnych obrotach ma 15 a jak dodam gazu to 14,5 14,6 mieżyłem jak wszystko było wył?czone

[ Dodano: 2006-03-09, 12:00 ]
A może co? takiego pomorze   http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=91076148

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 09, 2006, 20:35:09 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Mam podobny problem i nowy akumulator - niechcialbym go popsuc.. Swiatla mi czasem przygasaja a potem za mocno jakby swieca + dzis mi sie wylaczalo radyjko.. Choc moze sie tez wylaczac z innego powodu - niekontaktuje mi jeden kabel wiec to moze byc to. Ladowanie bylo sprawdzane i ponoc jest ok.. Czy powinienem sie pilnie udac na naprawe alternatora?
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 09, 2006, 20:47:26 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
15V to wg mnie jest juz zbyt wysokie napiecie w instalacji... czy kolejna wymiana regulatora cos pomoze? jesli poprzednio byl wymieniony na prawidlowy to watpie...

sprawdz DOKLADNIE wszystkie styki regulatora czy sa czyste i dobrze trzymaja! jesli regulator ma gdzies zbyt duzy opor na styku ewentualnie caly alternator ma slaba mase to pomimo sprawnego regulatora i poprawnego podlaczenia uklad bedzie dawal zbyt wysokie napiecie
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 10, 2006, 22:15:35 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Jutro ide z miernikiem u siebie wszystko pomierzyc..

[ Dodano: 2006-03-11, 17:31 ]
Pomierzylem. Normalnie trzyma 14.37, 14.39. Jak wlaczam swiatla itp. to nic sie nie zmienia. Jedynie dmuchawa silnika sciaga do 13.9. Ale podczas jazdy zdarzylo mi sie pare razy ze nagle cale podswietlenie zaczelo swiecic mocniej i wycieraczki latac jak szalone i wtedy tez sie radio wylacza. Po jakims czasie wszystko wraca na normy i radio sie wlacza z powrotem.. Help....
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 14, 2006, 12:54:47 pm »

batorejro

  • Gość
A jaki masz regulator napięcia??
Diody wzbudzania mog? być przyczyn? lub złe połaczenie kondensatora przeciwzakłóceniowego.

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 14, 2006, 14:00:06 pm »

kan

  • Gość
Sprawd? styki na alternatorze i regulatorze napięcia.

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 14, 2006, 14:17:51 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
Cytat: "batorejro"
A jaki masz regulator napięcia??
Diody wzbudzania mog? być przyczyn? lub złe połaczenie kondensatora przeciwzakłóceniowego.


no wlasnie gdzie powinien byc zamocowany ten kondensator? wszystki modele go mialy?... na alterantorze w plusie go nie znalazlem
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 14, 2006, 20:50:02 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Wymienilem dzisiaj regulator napiecia. Jak sie okazalo operacja bardzo prosta :)

Wracajac do domu bylo wszystko dobrze. Ale zdarzalo juz mu sie tak ze na krotkim odcinku nie skoczylo ani razu.. Jutro bede testowal powiem czy to cos pomoglo :)
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 21, 2006, 00:38:06 am »

PeNY#1816

  • Gość
No to ja mam problem podobny, jutro sie zbieram zeby sprawdzic ladowanie...

Objawy nastepujace:
jesli odpale autko i wlacze radio, radio gra bez problemow, jesli zrobie przegazowke, na postoju czy podczas jazdy powyzej 3500 rpm, to radio sie wylacza na okolo 5 sekund (taki mini reset, ale pamiec trzyma), jesli natomiast wlacze swiatla, ogrzewanie tylniej szyby i np dmuchawe, to problem znika.

Po zaczerpnieciu wstepnie opinii specjalistow, dowiedzialem sie ze mam za duze ladowanie i do wymiany regulator napiecia... Sie zobaczy, najpierw sprawdze ładowanie...

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 21, 2006, 10:15:07 am »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Peny#1816 mialem tak jak widzisz dokladnie to samo. Wymienilem sobie regulator napiecia (w moim modelu altka mozna to bylo zrobic bez wyciagania altka i trwalo jakies 15 minut) i jest juz wszystko dobrze.
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 21, 2006, 11:56:05 am »

PeNY#1816

  • Gość
Ja tez mam regulator napiecia na blotniku pod maska przykrrecony, ale ja podejrzewam jeszcze cos innego w moim akurat przypaku... U mnie dzieje sie cos niedobrego z alternatorem albo z pompa wody... na jednym z tych urz?dzen zaciera sie lożysko, ale nie wiem na ktorym i nie wiem czy wewnatrz nie dzieja sie jakies jaja. Bo jesli to jest np wina alternatora, to juz bedzie wiecej zabawy, bo u mnie wymiana alternatora jest po pierwsze upierdliwa, a po drugie musze jechac na drugi koniec miasta po zapasowy...

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 21, 2006, 12:12:58 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Mi jedno z lozysk w alternatorze praktycznie luzno lata :) No i? :D Narazie tak jezdze bo nic sie nie dzieje..
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 21, 2006, 12:37:19 pm »

bzik

  • Gość
Ja przez zly regulator napiecia rozwalilem akumulator, kupilem nowy jade a tu swiatla graja jak dyskoteka raz jasnej jak gazu dam (ale to naprawde dawaly) a jak mniejsze obroty to ciemniej, to samo podswietlanie w radiu wiec patrze jakie mam ladowanie a tu 18, wymienilem regulator napiecia i jest git tylko i mi pozniej radio gaslo jak glosniej dalem ale to wina przepalonego kabelka teraz jest git

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 21, 2006, 20:55:25 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Tez wymienialem akumulator wiec postanowilem przy okazji to napiecie ustatkowac :) Fajna sprawa jak tak sie caly czas wszystko ze stalym natezeniem swieci :D
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 21, 2006, 21:24:26 pm »

bzik

  • Gość
ale ja mam dziwna rzecz mam wymieniony ten regulator napiecia i czasem na wolnych obrotach swiatlo mi delikatnie przygasa i znow rozjasnia ale tylko na wolnych obrotach i to z czestotliowscie gdzies kolo 1s, dodam ze pasek sie nie slizga wiec co to moze byc

<<< Za duże ładowanie i problem z Radiem >>&g
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 21, 2006, 21:28:52 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Moze wogole masz alternator do roboty..
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>