Autor Wątek: Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia  (Przeczytany 6338 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 26, 2006, 01:15:14 am »

vox+241

  • Gość
Cytat: "OZi#1845"
Cytat: "Meggido"
Jazda na luzie to prawidłowy odruch i na pewno poprawia ekonomię jazdy.
Ekhm, pozwole sie nie zgodzic z tym twierdzeniem jako bezwzgledny przesiwnik jazdy na biegu jalowym. Ciekawe czy pozniej obliczac ile kropel paliwa zaoszczedziles, a ile straciles przy zbednej przegazowce.....

a czemu bezwzględny przeciwnik jazdy na luzie?

Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 26, 2006, 10:32:22 am »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Cytat: "vox#241"
a czemu bezwzględny przeciwnik jazdy na luzie?
Ponieważ podczas jazdy w kazdej chwili trzeba miec mozliwosc dodania gazu i ucieczki np. ze skrzyzowania. Druga sprawa gdy bieg jest zapiety hamulce s? mocniejsze.
Cytat: "KGB"
mam rozumiec ,ze napisales cos bez sensu ,a teraz glupa walisz ??

Moje zdanie mialo taki sam sens jak jazda na luzie. Zrobilem to celowo.
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 26, 2006, 11:42:49 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no wlasnie gdy podawane jest paliwo (gaz) to hamulce wcale nie sa takie mocne jak ci sie wydaje
dodatkowo jak sie turlasz pod swiatlo czerwone to wcale nie musisz miec mozliwosci dodania gazu w kazdej chwili
w poprzednim watku na ten temat byl podawany link do jakiegos goscia od jakzd oszczednosciowych ,ktore glownie opieraja sie na jezdzie na luzie - wynik 4l/100km Polonezem robi wrazenie :mrgreen:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 26, 2006, 12:05:25 pm »

Lodówa#1826

  • Gość
ekonomiczna jazda dieslem to jest ok 4l. wiec.... nie wierze w te 4 silnikiem benzynowym, w dodatku polonezem  :evil:

Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 26, 2006, 12:14:26 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Cytat: "KGB"
glownie opieraja sie na jezdzie na luzie - wynik 4l/100km Polonezem robi wrazenie :mrgreen:

Heniek sluchaj jest sprawa, chce pokazac tym cFaniaczka ze polonez potrafi nie spalac paliwa. Wezmiemy linke i mnie pociagasz troche, ja wlacze silnik i bede na luzie. Zrobimy ze 100km i sprawdzimy ile spalil.

Na stacji:
Heniek, wisz ty :shock: Spalil tylko 4l  :shock: A Heniek drapiac sie w glowe odpowiada: Robi wrazenie, caly czas cie ciaglem na lince a tyle paliwa wzlopal. :mrgreen:
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 26, 2006, 12:18:23 pm »

Cycu_E30

  • Gość
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

[ Dodano: 2006-03-26, 12:20 ]
na luzie 4litry ........możliwe........



















na 50km   :lol:

Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 26, 2006, 12:46:44 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
:lol:
nie czytaliscie tego artykulu i sie wypowiadacie
oczywiscie ,ze te 4l byly wyliczone z najlepszego odcinka ktory mial moze z 20km ,ale nie bylo to z gorki caly czas
samochody do tych jazd sa przygtowane ,gazniki regulowane pod dane parametry jazdy
ale i tak wynik jest niezly

a tak na marginesie to silnik 1.6 na wolnych obrotach pali 0.8l/h  -benzyny oczywiscie ,bo gazu pewnie wiecej
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 26, 2006, 13:05:04 pm »

Lodówa#1826

  • Gość
skoro tak bylo to ten artykuł nie tyczy sie naszego tematu jazdy na luzie czy nie. Wiec temat oszczednosci luz/bieg smieszny jest  :lol:

Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 26, 2006, 13:07:36 pm »

Boczek

  • Gość
oczywi?cie że hamulce s? mocniejsze przy je?dzie na gazie. Jak s? wyższe obroty to podci?nienie do serwa też jest większe.

Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 26, 2006, 13:22:46 pm »

KHADAFI1877

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
nie wierze w te 4 silnikiem benzynowym, w dodatku polonezem
ty sie ?miej mu stary jak miał borka  to było w 1990r to mu spalał 5/100 beny :mrgreen:  a ja wole niemęczyc autka i jak jest tylko mozliwo?ć to wrzucam na luz :P

Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 26, 2006, 13:23:51 pm »

Meggido

  • Gość
Każdy je?dzi jak lubi. :)

Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 26, 2006, 13:35:49 pm »

Lodówa#1826

  • Gość
Cytat: "KHADAFI#1877"
Cytuj (zaznaczone)
nie wierze w te 4 silnikiem benzynowym, w dodatku polonezem
ty sie ?miej mu stary jak miał borka  to było w 1990r to mu spalał 5/100 beny :mrgreen:  a ja wole niemęczyc autka i jak jest tylko mozliwo?ć to wrzucam na luz :P


taaaa...... borek na starym ga?niku i klasycznym zapłonie na bank spalił 5  :evil:. To jest wynik zanizony z litr, dwa przynajmniej. W sumie to nie ma mozliwosci wypalenia beny do koncam chyba ze wypalił i pchał na stacje  :mrgreen:  Rekord polonezem jaki osi?gn?ł mój kumpel Borkiem ze zrobionymi hamulcami, ga?nikiem z caro i zaplonem z modułem to  ok. 7/100 z błędem pomiarowym 0,5-1l, ale byla to jazda ostro taksówkarska i nizej nie da sie zejsc chcac jechac normalnie.

Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 26, 2006, 13:51:40 pm »

KHADAFI1877

  • Gość
a jednak :twisted:

Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 26, 2006, 14:02:09 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
fiatem jadac glownie 70km/h na V (2500obr/min)  spalilem 6.5l/100km srednio na trasie 240km
wiecej nie moglem jechac bo bylo glosno i mamuska darla pape ,ze sie rozleci
silnik Poloneza 1.5 ,zaplon elektroniczny ,gaznik ustawiony na serie ,cis na cylindrach : 12.5 ,10 ,11 ,12.5

tak podcisnienie jest wieksze przy wyzszych obrotac i zamknietej przepustnicy - dlatego awaryjnie hamuje sie z silnikiem ,z duzych predkosci to pomaga ,w miescie przy 60km/h jest bez znaczenia
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 26, 2006, 14:18:17 pm »

Cycu_E30

  • Gość
to widze dobrego fiata miales.... mój fiat z igiełka silniczkiem , gazem wyregulowanym idealnie , wsio porobione ,hamulce ok w sumie super był spalił na trasie przy 80 , 8 litr ...........................

Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 26, 2006, 14:29:24 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
8l gazu to bardzo dobry wynik
ja ganialem na benie (gdyby mial gaz to by jeszcze ze dwa lata dluzej mi posluzyl ,momi braku polowy podwozia  :evil: )
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Hamowanie silnikiem i jazda"luzem" a ekonomia
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 26, 2006, 23:59:19 pm »

thomas#1840

  • Gość
nie zdaża mi się jezdzić na luzie , siako? tak nie lubię , przyzwyczajenie z dieslowskich dostawczaków i jazdy w górach , dużo więcej pzrez to mi nie żre - w granicach normy  ;)