GŁÓWNE KATEGORIE FORUM > Układ Hamulcowy

tarcze hamulcowe wentylowane

(1/73) > >>

Arnold:
a jakie masz - Lucasa czy wszystkie 4 tarcze? Bo jak stare tarcze na 4 koła to były wentylowane Brembo na allegro po 50 zł / sztuka... Podejrzanie tanio no ale i tak pewnie lepsze niż seria. Były to tarcze dedykowane do Poloneza  :shock: Nie pasuj? do Lucasa.
A wogóle to po co od razu wentylowane??? Wystarcz? Lucasy. A przy takim stylu jazdy to i z zawiech? co? zrób bo inaczej to te tarcze to mog? za długo nie posłużyć jak wyl?dujesz na dachu...

A poza tym to jak to podeprzeć na winklu hamulcem???  :shock:

Cycu_E30:
skoro chcecie polepszyc skuteczno?ć hamowania kół TYLNYCH to załóżcie bębny od kombi (chyba tez Cargo) juz opisuje:
zmiany to dłuższe nakładki szczęk tylnego hamulca (każda nakładka ma kontakt z bebnem na długo?ci łuku ograniczonego k?tem ?rodkowym 100 stopni) , po moich zaobserwowaniach to jest o wiele lepsza skutecznosc niz zwykłych poldkow i DF (mielismy kiedys takiego) , DF po gwałtownym naci?nięciu hamulca tył sie niechętnie blokował , w tym po naci?nięciu dupa odrazu leci w bok  :D (przy minimalnie skręconych kołach oczywi?cie)  :)

[ Dodano: 2006-05-20, 11:26 ]
Marcin#839, nawiercanie spowoduje ci szybsze zuzycie klocków , mooze bedzie troszke lepsza skutecznosc  ;)

Lodówa#1826:
a ktos kiedys sie pisał ze Hamulce z ŁADY jakiejs tam pasuj? i s? 2 tłoczkowe czy jakos tak. Ponoc łada ma wieksze hample i lepszy zacisk.

OLO:
kazda fiatopodobna lada ma dwutłoczkowe, tarcza 251mm - wchodzi  felga 13". przeróbka plug&play
fiat 132 ma 251mm i stary zacisk, truck 260 i zacisk lucas - w obu przypadkach minimum to 14"

Do starych hebli polecam dwutłoczkowe łady - koszt jakie? 250-300 na nowych częsciach
Zamiast lucasa 240 (BTW w seicento s? też takie tarcze) polecam te z trucka 260mm

OLO:
Heble od łady pasuj? jak ulał do FSO. Zostawiamy FSOwskie wahacze, zwrotnice i piasty. Hamuje zajebiscie, mie?ci się 13" - zakładałem, je?dziłem, polecam.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej