Autor Wątek: Zerwany pasek rozrządu OHV - co dalej.  (Przeczytany 5376 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

padl mi rozrzad :( co teraz??
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 08, 2006, 17:44:28 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6586
  • Płeć: Mężczyzna
A dobrze ustawiłe? koła? Mnie w CC tuż przed padniaciem łańcuszka poszło o jeden z?bek i zaczęły grać.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

padl mi rozrzad :( co teraz??
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 08, 2006, 21:53:21 pm »

Pudzian_Puławy

  • Gość
Słyszałem jak w pasascie w tdi przeskoczył pasek to silnikiem ponoć rzucało jak by w 10 chłopa poloni? na boki bujać...

A jak mi pasek walnoł to nic się nie staneło i je?dzi się dalej....

padl mi rozrzad :( co teraz??
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 08, 2006, 22:33:15 pm »

Chomal#1856

  • Gość
dzisiaj dowiedziałem się cen za fabryczne koła
małe 60zł
duze 80zł
lepsiejszy pasek 20-45zł jakis tam power grip za 11zł

padl mi rozrzad :( co teraz??
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 08, 2006, 22:39:11 pm »

Lodówa#1826

  • Gość
fabrycznych kół rozrzadu nie kupisz. Chocby nie wiem co. Poprostu juz ich nie robi?.

padl mi rozrzad :( co teraz??
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 09, 2006, 18:28:47 pm »

Lodówa#1826

  • Gość
bo to fabryka FSO. A niby dlaczego ja mam 2 wiatraki a inne plusy maja jeden a ten sam rocznik? Mój plus ma zwykle zęby, plus od GT tez takie ma. Wkładali co mieli poprostu.