Autor Wątek: Jakie ?wiece do 1.6GLI?  (Przeczytany 2095 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jakie ?wiece do 1.6GLI?
« dnia: Sierpień 27, 2006, 12:21:39 pm »

PTR

  • Gość
Jaki powinny tam być ?wiece? Konkretnie interesuje mnie NGK i Iskra. Jaka powinna być szczelina międzyelektrodowa?

Jakie ?wiece do 1.6GLI?
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 27, 2006, 12:23:45 pm »

Cycu_E30

  • Gość

Jakie ?wiece do 1.6GLI?
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 27, 2006, 22:48:02 pm »

karol-1987

  • Gość
kurde swiecy iskry do 1,6 gaz maja 0,6 odstep?  :shock: fuck.. jak kupilem mialy ok 0,8 i jeszcze gadalem z jednym to mi powiedzial ze na gazie ma byc wieksza szpara to zrobilem na 1,0  :shock: poprawcie mnie bo juz nie wiem czemu i komu wierzyc  :?

Jakie ?wiece do 1.6GLI?
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 28, 2006, 07:34:01 am »

Meggido

  • Gość
Ja mam 0.9 i jeżdżę.

Jakie ?wiece do 1.6GLI?
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 28, 2006, 10:43:25 am »

PeNY#1816

  • Gość
A ja mam na oko... i też jeżdżę... ;)

Jakie ?wiece do 1.6GLI?
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 28, 2006, 14:49:18 pm »

Arnold

  • Gość
Do GSI katalog Boscha podaje 0,7 lub 0,8 (obie warto?ci na gaz). Do Roverka to samo. Wystarczy się przej?ć do pierwszego lepszego sklepu i sprawdz? w katalogu.

Jakie ?wiece do 1.6GLI?
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 29, 2006, 00:26:57 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
na gazie odstep ma byc mniejszy niz na benzynie
no jak ma sie zapas na cewce w postaci 25kV to mozna awet powiekszyc odstep
do GLI i GSI odstep fabryczny to 0.8mm (roznica tylko w cieplocie ,w Iskrach GLI 65 a GSI 85 )
do GLE  odstep 1mm cieplota 65
Iskry GAZ do GLI maja odstep 0.6mm  ,a teraz Iskra zaczela cos robic zwykle FE65 do Poldka z odstepem 0.7mm -moze uznali ze wszystkie Poldki i tak na gazie jezdza  ;)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Jakie ?wiece do 1.6GLI?
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 29, 2006, 09:11:03 am »

PeNY#1816

  • Gość
A czy to prawda że do LPG nie sprawdzaj? się ?wieczki dwu- lub trzy- elektrodowe... :?:

Bo słyszałem że straszna lipa jest na takich ?wiecach... próbował kto? kiedy?... :?:

Jakie ?wiece do 1.6GLI?
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 29, 2006, 11:56:27 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie ma sensu zakladac wieloelektrodowych ,bo moze iskra uciec (nie przeskoczy) ,ale o takie rzeczy musza sie martwic wlasciciele fordow
w Polonezie chodza normalnie
JA mialem goowniane 4-elektrodowe Bosche i silnik chodzil normalnie

problem wieloelektrodowych polega na tym ,ze maja one maly zakres szczelin i stad moga wynikac problemy na gazie
warto tez wiedziec ,ze swiece z bocznymi elektrodami (2 ,3 ,4 elektrodowe) daja ladny plomien w silnikach gdzie swieca umieszczona jest pionowo (np. 16v)
w Polonezie najwieksze pole dla plomienia daje swieca 1-eletrodowa ,2-elektrodowa z bocznymi krotkimi (ktorys model championa) i bez bocznej elektrody (Brisk)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.