Autor Wątek: ATS Classic - Nie pasuja ?  (Przeczytany 12408 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 20, 2006, 13:17:09 pm »

Rider

  • Gość
Alien - nie no chyba mam Poloneza choc technicznie to taki bardziej rozwiniety fiat ;)

A co do tych felg to szkoda ze widzielem o tym wczesniej. Na moich jest wlasnie wybite logo GM. Czyli 2 felgi do roztoczenia. Ktos wie jakie moga byc koszty takiej operacji ? Moze zna ktos warsztat we Wroclawiu godny polecenia ktoryby to zrobil ?

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 20, 2006, 21:57:47 pm »

Russell

  • Gość
Rider,  toż Ty ich nie roztoczył???  No takiego wariantu nie brałem pod uwagę...   my?lałem że to piersza rzecz jak? zrobiłe?  :mrgreen:  :mrgreen:      
kosztowac to nie powinno wiele.
a czemu tylko 2 do roztoczenia?  wiesz ze ten otwór powinien się opierac na pia?cie a nie wisiec na srubach?

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 21, 2006, 09:57:30 am »

Rider

  • Gość
Russell - ja slyszalem ze one powinny pasowac bez przerobek. Dlatego pozniej troche sie zdziwilem. A dlaczego tylko 2 ? No bo przod pasuje i nachodzi na ten otwor, no przynamniej tak mi sie wydaje - tyl ewidetnie nie pasuje.

Ponawiam pytania o jakis warsztat we Wroclawiu ktory sie tym zajmuje.

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 21, 2006, 18:44:25 pm »

Russell

  • Gość
no ople i vw maj? ten otwór 57.1 mm,a poldek ma 58.x costam, wiec dziwne ze pasuj?. moze ktos juz je przetaczał?  albo sie same przetoczyły :mrgreen:

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 25, 2006, 21:10:32 pm »

Rider

  • Gość
Tzn. ze przod tez nie powinien pasowac ? Hmm no to w takim razie sprobuje ta co mialem na przodzie zalozyc na tyl. Moze mam 2 przetoczone ?

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 28, 2006, 09:24:01 am »

n/z Rider

  • Gość
A mam jeszcze jedno pytanie - jakie jest dokladna srednica otoworu centerujacego w Polonezie ?

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 01, 2006, 22:04:37 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1175
58,5mm
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 23, 2010, 13:59:24 pm »

Offline show

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 745
    • FSO 1500
Witam, mam no oku ats-y 13/6 cali z logiem gm, sa to 4x100, teraz mam pytanie czy da sie to założyc?? chodzi głównie o rozstaw srub, wiem ,ze jeżdzą poldki na takich ,ale czy trzeba stosowac jakies specjalne sruby i czy mi sie to nie pourywa?? :), i jeszcze czy nie beda wadzily o sprezyne przy oponach 185/70/13??? z gory dzieki

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 23, 2010, 14:06:55 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Da się założyć przy użyciu takich śrub:
http://www.allegro.pl/search.php?utm_source=opera&utm_medium=link&utm_campaign=opera&string=%C5%9Bruby+p%C5%82ywaj%C4%85ce

Jak to się dokładnie spisuje to się dowiedz od kolegi Bartek#1925.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 23, 2010, 18:53:17 pm »

Offline Mr.D

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1036
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + '99
Z pływającymi jeździ się tak samo jak ze zwykłymi, nawet przy dużych prędkościach nie ma żadnych problemów.
"Cars have never been about brand association: it's about culture and expression. It's about the people, the scene, the community, and friends."   Mike Burroughs

"simple and clean look will never go out of style."    Elvis Skender

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 24, 2010, 00:11:25 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
kupic sruby plywajace to nie jest jakis majatek ,
zwykle beda mialy przesuniecie stozkow o 1mm ,wiec stykac sie beda jedynie w jednym miejscu ,
to sa naprezenia zginajace ,calosc sie nagrzewa i pracuje ,rowniez moga wystepowac przesuniecia na osadzeniu ,
doraznie mozna tak gdzies podjechac ,ale caly czas sie tak bujac nie wypada ,bo rozne rzeczy moga sie zdazyc ,z czego poluzowanie sie srub jest najmniej niebezpieczne
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 24, 2010, 01:37:08 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Boże.. ja myślałem że tłumaczenie komuś jak się miesza herbatę to obraza ....
śruby przykręcamy na krzyż.

Co do otworu centrującego z czym większość kretynów (bo inaczej takich nie nazwę) jeździ.

Przerwa między felgą a piastą jest niech będzie te 0.7 mm... pierwsza lepsza dziurka przy ok 60-70km/h... i półtorej tony nie opiera się na piaście a na jednej delikatnej śrubce i gromadzi się na powierzchni styku felgi ze śrubą.. czyli maks 2-3 mm.... to obcięcie śrub to jest ostatnia rzecz jaka przyjdzie wam do głowy w takiej chwili.. zdążycie powiedzieć "o K&&&&wa.... " a potem zawiniecie się na drzewie. Rozstaw śrub ma dużo mniejsze znaczenie niż ciasne osadzenie na otworze centrującym

[ Dodano: 2010-04-24, 01:39 ]
Boże.. ja myślałem że tłumaczenie komuś jak się miesza herbatę to obraza ....
śruby przykręcamy na krzyż.

Co do otworu centrującego z czym większość kretynów (bo inaczej takich nie nazwę) jeździ.

Przerwa między felgą a piastą jest niech będzie te 0.7 mm... pierwsza lepsza dziurka przy ok 60-70km/h... i półtorej tony nie opiera się na piaście a na jednej delikatnej śrubce i gromadzi się na powierzchni styku felgi ze śrubą.. czyli maks 2-3 mm.... to obcięcie śrub to jest ostatnia rzecz jaka przyjdzie wam do głowy w takiej chwili.. zdążycie powiedzieć "o K&&&&wa.... " a potem zawiniecie się na drzewie. Rozstaw śrub ma dużo mniejsze znaczenie niż ciasne osadzenie na otworze centrującym

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 24, 2010, 12:53:41 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Cytat: "Stingerek"
Boże.. ja myślałem że tłumaczenie komuś jak się miesza herbatę to obraza ....
śruby przykręcamy na krzyż.

Co do otworu centrującego z czym większość kretynów (bo inaczej takich nie nazwę) jeździ.

Przerwa między felgą a piastą jest niech będzie te 0.7 mm... pierwsza lepsza dziurka przy ok 60-70km/h... i półtorej tony nie opiera się na piaście a na jednej delikatnej śrubce i gromadzi się na powierzchni styku felgi ze śrubą.. czyli maks 2-3 mm.... to obcięcie śrub to jest ostatnia rzecz jaka przyjdzie wam do głowy w takiej chwili.. zdążycie powiedzieć "o K&&&&wa.... " a potem zawiniecie się na drzewie. Rozstaw śrub ma dużo mniejsze znaczenie niż ciasne osadzenie na otworze centrującym




Ok Stinger, więc jaki luz jest dopuszczalny? Rzędu 0,2mm? Dla przykładu mam felunek roztoczony na 58,8mm.
LOW & SLOW

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 24, 2010, 16:28:04 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
żaden. im ciaśniej tym lepiej.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 24, 2010, 20:17:43 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Nie rozumiem po co te durne dywagacje, jest temat o rozmiarach alufelg i są tam wszystkie informacje dotyczące otworu centrującego, najlepszego ET i innych.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 26, 2010, 08:05:18 am »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1211
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
jeśli są a logiem GM to mogą nie podejść ! Poszukaj w necie, na naszym forum też chyba o tym było - choć to ten sam model to te sygnowane GM-em mają coś z rantem, nie pamiętam dokładnie o co chodziło ale wiem że były jakieś kłopoty, zerknij ewentualnie na forum F&F
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 22, 2010, 10:54:47 am »

Offline Marel

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 108
  • Płeć: Mężczyzna
koledzy ma ktoś może fotki Poldka z taki atsami jak na fotce poniżej , na seryjnym zawieszeniu ?


ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 22, 2010, 11:29:20 am »

Offline Bogdan611

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Caro 1.6 GLi 96'
Poloneza chwalić nie trzeba,bo by to było jak wlewanie wody do morza.
OSTERZEGAM PRZED ZLODZIEJSKIMI PRAKYTKAMI T-MOBILE
Pożyczki bez Bik-u,teren Częstochowy zapraszam 797-603-075 lub PW

ATS Classic - Nie pasuja ?
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 22, 2010, 14:50:33 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
EXSennowym Poldem jeździ Kolega Maikeru#1936 :wink:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja