dawac linka
hehe, nie podniecaj sie
duzo tekstu, mało fotek, chłopaki nie traca czasu na website tylko majstruja dalej
http://www.poelrallyegolf.de/to Rzepak ci tak podniosl cisnienie wtrysku ?
nie, to ja
Jak Cie interesuje temat OR to zapraszam na moj? stronke, jest podana w profilu.
bo to nie jest kwestia regulacji w pompie rozdzielaczowej
pompe sie ustawia pod cisnienie otwarcia wtrysku i cisnienie doladowania. Dawka, wyprzedzenie, stożek na wzbogaceniu.
doladowanie 1.0 bara to zadne doladowanie ,chyba cos pomyliles
zalezy o jakim ci?nieniu mówimy - brak doladowania to dla mnie 0.0bar, seria dla XUDT9 to było zależnie od rocznika 0.9-1.0bar. Umówmy sie że teraz ma 40% wiecej niz fabryka chciała.
to ze mozna dowalic doladowanie i dawke paliwa by uzyskac moc to nie nowina
mnie bardziej nurtuje problem >300Nm przy mocy max (max moment z pewnoscia jest wiekszy o conajmniej 50Nm) - co na to wal ,panewki i korbowody
300Nm to będzie (może) w 2.1, Xancia ma narazie 1.9 i szacuje że ok. 250-260Nm powinno być. Układ korbowy to znosi, prawdziwa moc jest powyżej 2200-2400rpm, poniżej turbina nie pompuje porzadnie bo to nie VTG. Ale i tak do 2400rpm jest mocy dosyć na żwaw? jazde. Jedyny problem to głowica - XUDT9 juz seryjnie miewał problemy wiec poprostu nie przeginam i bacznie obserwuje wska?niki - pare minut pogonić jakies V6 wystarczy
Silnik XUDT11 (2.1) jest pod tym względem duzo wytrzymalszy.
pomijam kwestie watpliwego spalania takich ilosci paliwa w komorze wirowej
a czemu? Jak masz do?c powietrza i odpowiedni wczesny wtrysk to nie ma problemu. Silnik nie kopci nadmiernie a moc ma wiec chyba jest OK.
90KM byly dopiero pozniej ,jak JA byle w podstawowce to byly 80KM - interesowalem sie wlasnie xantia ,bo wiedzialem ,ze Polonez mial z niej silnik i bardzo sie zdziwilem ,ze wersja Turbo ma tylko 10KM wiecej (i zarazem nurtowalo mnie pytanie dlaczego do Poldka nie wkladaja TD tylko zwykly )
Mylisz sie - Xantia miała zawsze 90-92KM w 1.9TD, byl jeszcze 1.9SD bez intercoolera i mial 75KM. W starszych autkach montowali silnik 1.8TD bez IC o mocy 78KM (205tki, 309tki) - może o tym myslisz?
przy 4950 to silnik powinien ci juz gasnac ,a nie ciagnac krowe 200km/h
hehe, obr. max ma ok. 5200rpm ale mocy wlasnie od 4950 juz nie ma - w nowej pompie sie to zmieni
Ta Golfina kreci do 6200rpm, ale to juz inna bajka - seryjnego nic tam nie ma prawie....
W każdym razie w starych dieslach dżemie moc, trzeba tylko wiedziec jak j? bezpiecznie wykrzesać i nie przeginać potem za bardzo