Autor Wątek: Zerwany pasek rozrz?du i kłopotów z tym kilka ;-(  (Przeczytany 6172 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zerwany pasek rozrz?du i kłopotów z tym kilka ;-(
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 03, 2006, 20:12:20 pm »

wesley

  • Gość
Zamówiłem dzi? (dobre nie ?) koła i pasek z półokragłymi zębami.Na stanie w sklepach u mnie maja tylko te paski po 12 pln...Ten zamówiony pasek to Goodyear za 37 pln ,Gates kosztowałby 29 pln,ale podziękowałem za niego.W sumie za wszystko bedzie 112 pln do zapłaty.Mam nadzieje,że będzie to dobrej jako?ci wszystko.Zrobię fotki i wkleję niebawem,może komu? się to przyda ;)

Zerwany pasek rozrz?du i kłopotów z tym kilka ;-(
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 03, 2006, 20:20:12 pm »

Fistasz

  • Gość
A skoro mowa o rozrzadzie to moze ktos wypowie sie na temat rozrz?du na lancuszku, tak jak w duzym fiacie?? Warte to uwagi czy nie ma co sobie zawracac glowy?

Zerwany pasek rozrz?du i kłopotów z tym kilka ;-(
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 03, 2006, 20:23:10 pm »

Lodówa#1826

  • Gość
Fistasz,  rozrzad dobry, ale miał jedn? wade, bo hałasował po jakims czasie od założenia.

Zerwany pasek rozrz?du i kłopotów z tym kilka ;-(
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 03, 2006, 21:09:42 pm »

Fistasz

  • Gość
wiem ze lancuszek halasuje ale chyba jest owiele wytrzymalszy od paska. Byl on jakos smarowany?

Zerwany pasek rozrz?du i kłopotów z tym kilka ;-(
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 04, 2006, 10:47:50 am »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
lancuch w nowych silnikach ma trwalosc okolo 250-300tys km, a paski chyba do 180tys... pasek pracuje na sucho, a lancuch wymaga smarowania olejem silnika (trudniejsza wymiana)... oba rozwwiazania musza miec napinacze... tyle mozna znalezc w sieci
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

Zerwany pasek rozrz?du i kłopotów z tym kilka ;-(
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 04, 2006, 10:55:05 am »

Lodówa#1826

  • Gość
Osfald,  w praktyce inaczej jest. Maksymalnie pasek to w nowych silnikach wyrzytmuje ok 120 tysiecy. W niektórych zaleca sie po 60 a w niektóych po 120. Zalezy od silnika. Natomiast z łańcuchami jest na odwrót.  Maluchy, fiaty czy skody(100-130 czy nawet felicje) nie maj? napinaczy a wytrzymalosc jest  niewiadoma, lecz z powodu hałasu zmienia sie po ok 30-40 w felce nie wiem , ale pewnie kolo 70 lub wiecej. Co do nowych silników na łańcuchu Corsy miały łańcuchy z napinaczami. Efekt to cholerny hałas, przeskakuj?ce rozrz?dy, wymiana co 60  tys i koszt w ASO ok 1,700zł  :smile:  Ogólnie to paski s? konkretniejsze. Znam tez silniki w których nie pada pasek ale inne elementy. Np Silnik diesla w Oplu Combo 1,7 wymienia sie co 170 według ksi?zki a przy ok 100 tys. nie wytrzymuj? rolki prowadz?ce i koszty s? duze, bo to diesel. Spotkanie tłoka z zaworem gwarantowane.

[ Dodano: 2006-11-04, 11:06 ]
a co do łańcuchów jeszcze, to posiadacze starszych aut nie wiedz? ze je nawet maj? i moze po 200 tys mysl? o wymianie np. Slynna beczka  ;)

Zerwany pasek rozrz?du i kłopotów z tym kilka ;-(
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 04, 2006, 11:37:15 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
112pln za rozrzad to troche drogo ,jezeli komplet to fiaciora kosztuje 60pln i jest "niezniszczalny"
halas lancuszka wesleyowi i tak by nie przeszkadzal dopoki nie zrobil by popychaczy  :P
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Zerwany pasek rozrz?du i kłopotów z tym kilka ;-(
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 04, 2006, 12:40:50 pm »

wesley

  • Gość
W pi?tek na 18 jestem umówiony z mechanikiem,posłuchał jak pracuje silnik i powiedział,że co? ?le ustawiłem.Mam nadzieję,że ma rację,zawsze to jaka? szansa że będzie cicho :?

Zerwany pasek rozrz?du i kłopotów z tym kilka ;-(
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 04, 2006, 14:38:48 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
wesley napisz jak poszlo i co zrobiono... az jestem ciekawy!
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

Zerwany pasek rozrz?du i kłopotów z tym kilka ;-(
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 04, 2006, 19:55:11 pm »

wesley

  • Gość
Cytat: "Osfald"
wesley napisz jak poszlo i co zrobiono... az jestem ciekawy!
OK...jak tylko będę po "zabiegu" dam znać.Pozdrawiam

[ Dodano: 2006-11-06, 19:56 ]
Więc odebrałem to cudo dzi?...pasek kosztował 37 pln,a razem z kołami 112 pln.Koło małe jako?ć wg mnie nawet niezła,a duże jako?ć b.dobra,szkoda tylko że jest z jakiego? niemetalowego tworzywa.Pasek dolega wszędzie idealnie,żadnych szpar itp.Oto foto :mrgreen: