Autor Wątek: Sportowy wałek rozrządu.  (Przeczytany 14738 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Sportowy wałek rozrządu.
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 05, 2007, 21:09:09 pm »

e_gregor

  • Gość
Słyszałem że lżejsze koło zamachowe to niższy moment obrotowy w niższej partii obrotów.

Sportowy wałek rozrządu.
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 05, 2007, 21:09:26 pm »

alex1916

  • Gość
Ma taki sam urok jak większość szrotów jeżdżących po ulicach ;)

Sportowy wałek rozrządu.
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 20, 2007, 11:32:04 am »

opal344

  • Gość
tunning poloneza  czy zamach mozna przetoczyc od strony sprzegła???

Sportowy wałek rozrządu.
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 21, 2007, 12:10:07 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1211
nie
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Sportowy wałek rozrządu.
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 08, 2007, 23:22:48 pm »

morannon

  • Gość
Czy zmiana wałka rozrządu z GSI do GLI jest wykonalna i opłaca się(cenowo i  z jakim rezultatem)?
Czy zakładając kolektor od GSI nie ma problemu z pasowaniem? poprostu zakładam?
Co można jeszcze zrobić tanio i bez wyjmowania silnika z samochodu aby zwiekszyć moment?
Polerując kolektor dolotowy, to do jakiej chropowatości(mniej więcej) i czym można to zrobić w domowych warunkach?

Sportowy wałek rozrządu.
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 08, 2007, 23:35:03 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13899
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
kolektor wydechowy z GSI pasuje plug&play
walek rozrzadu H wejdzie do abimexa ,ale popychacze maja inna srednice i trzeba sie liczyc z uszkodzeniem walka
sam walek powinien dac jakis efekt ,bo ma wieksze katy otwarcia
ale do zwyklego silnika chyba lepiej dolozyc grosza i wziac sportowy walek (kiedys po 440pln chodzily ,czy moze od 350pln)
walek H kosztuje ~280pln ,teraz moze taniej chodza ,ale podejzewam ,ze juz manufaktura zostala
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Sportowy wałek rozrządu.
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 08, 2007, 23:51:26 pm »

morannon

  • Gość
a jakiego moge się spodziewać efektu po zastosowaniu kolektora od GSI?

Sportowy wałek rozrządu.
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 09, 2007, 00:18:52 am »

SerU#408

  • Gość
Powiem tak: mialem ja sobie taki waleczek, zrobiona glowice, wyregulowany silnik, most 4.3 i poldek szedl jak glupi (stara ekipa PTK moze to potwierdzic bo niewielu juz pamieta jak mialem w swojej przejsciowce mocno wymodzony silnik 1.5 AF na gazniku :mrgreen: ). Na 2 biegu piszczal jak "normalny" poldek na 1 a na trojce piski to byla codziennosc. Fajne to byly czasy bo o swapach na 2.0 malo kto wtedy myslal, nie wspominajac juz nawet o marzeniach typu 1.8 rovera. Pozniej "aefik" sie skonczyl (wytrzymal jakies 50-60 tys km)-najpierw polecial walek po padzie rozrzadu a pozniej panewki i wspolnie z Piterem i Mroziem zapakowalismy do mnie 2.0.. Kurcze...ale to bylo dawno temu  :mrgreen: ...jeszcze za czasow MiG-owego PTK-to wtedy chyba powstawal wegiel albo ropa naftowa-cos z tych rzeczy :wink:

Czasem mam straszna ochote wymodzic naprawde mocne 1.5 albo 1.6 ohv i zapakowac to do pieknego borewicza na 8" ATS-ach...moze jeszcze kiedys bede mial okazje  8)