Co do pompki tez cos tak myslalem. A co do kompa to juz kilka razy go resetowalem, bo musialem wyciagac pare razy akumulator.
Chlopaki, a powiedzcie mi, ta sruba, zdaje sie obejsciowa z tylu przepustnicy, to jest do regulacji obrotow na cieplym silniku, czy do czegos innego
.
I czy ta srobka z kontra do regulacji(ta od ?trzpienia?
biegu jalowego ma byc na zimnym ustawiona na okolo 1500 obrotow, a potem po nagrzaniu obroty same powinny zejsc do okolo 800 obr. Bo chodzi mi o to czy ta srobka z kontra w przepustnicy to czy ona reguluje obroty zimnego silnika. Bo juz pewny nie jestem, bo Bocian napisales w swoim artykule, chyba o czyszczeniu przepustnicy, ze obroty jalowe sa zaprogramowane juz w kompie?
I jeszcze jedna taka sprawa. Jak przyczyna moze byc ze ten metalowy "polksiezyc"
co jest przy przepustnicy, co jest do niego podczepiona linka gazu, CZASAMI na niskich obrotach (w sumie to nawet czesciej niz czasami) nie cofa sie i musze miec sprezynka, ktora dociaga tez polksiezyc do tego trzpienia. Dodam , ze to juz
!!!DRUGA!!!!!! przepustnica i jest tak samo, znaczy teraz jest stara przepustnica, ale przy drugiej bylo to samo). Linka gazu byla wymieniana.
Troche to wszystko zagmatwane, ale chyba powinniscie sie kapnac o co chodzi
Sorry za takie glupie pytania, ale juz mi sie wszystko pokrecilo
A w sumie to moze jakis wirus do kompow 1.4
bo widze ze to nei tylko ja tak mam. Heheheheheheehheheehehehehe.