Autor Wątek: most od caro a most od atu  (Przeczytany 6920 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

most od caro a most od atu
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 22, 2008, 23:08:52 pm »

Offline mateusz19

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 55
A to dupa nie bede tam myslal o jakis stabilizatorach. Poszukam tego zlotego 3 pióra ,amorki wymienie i bedzie git. Fajnie ze sie czegos dowiedzialem. pozdrawim

most od caro a most od atu
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 22, 2008, 23:23:22 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

most od caro a most od atu
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 22, 2008, 23:37:21 pm »

Offline mateusz19

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 55
no wlasnie te pierwsze juz obczailem ale jezeli to sa z tych zdjec to dziewnie wygladaja bo jedno pioro niby to krotsze nie sa takie same na obydwu resorach . A na drugiej auckji to jest odbior osobisty ale tez koles nie napisal czy to sa te ze zdjecia czy nie  bo na zdjeciu niewidac zeby byly z trzema piorami.

most od caro a most od atu
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 23, 2008, 07:22:08 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
mateusz19, jesteś z W-wy? Na razie nie kombinuj z resorami, wymień po prostu amortyzatory!
Miałem polda z 3-piórami i z 2-piórami (3 - tyłek podskakuje i stoi wysoko...) i jednak radzę na początek zająć się amortyzatorami, po co pakować się w robotę skoro może nie trzeba. Nie zaczynaj od d-py strony na samym początku.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

most od caro a most od atu
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 23, 2008, 08:07:50 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2287
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
pakuj Krosno-Delphi a KYB sobie daruj to nie są amory do polonezów.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

most od caro a most od atu
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 23, 2008, 08:18:23 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "Mariusz#1926"
pakuj Krosno-Delphi a KYB sobie daruj to nie są amory do polonezów.


bo?
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

most od caro a most od atu
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 23, 2008, 08:26:45 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2287
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
bo KYB to shit niesamowity a żeby to potwierdzic to powiem że po 2 tygodniach jazdy w moim poldku sie wylały że aż z nich ciekło. dobrze że były na gwarancji to oddałem to gówno.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

most od caro a most od atu
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 23, 2008, 08:49:54 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "Mariusz#1926"
bo KYB to shit niesamowity a żeby to potwierdzic to powiem że po 2 tygodniach jazdy w moim poldku sie wylały że aż z nich ciekło. dobrze że były na gwarancji to oddałem to gówno.

Współczuję trafienia felernych sztuk :)
Moje sprawują się wyśmienicie i złego słowa na nie, nie powiem. W atu miałem monroe original i były imo słabsze.
Mam komplecik z przodu i z tyłu KYB.

Ale jak wiadomo, każdy swoje chwali a prawda zwykle leży gdzieś po środku.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

most od caro a most od atu
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 23, 2008, 09:51:32 am »

e_gregor

  • Gość
Ja mam KYB z przodu. Nie pamietam ile na nich przejeździłem. Niecały rok. To będzie ze 15-20 tysiaków. Zero problemów, a pamietajcie jak ciężki mam silnik. Od kwietnia też bujam sie na kołach 195/50R15 które same z siebie o wiele mniej amortyzują niż 185/70R13. Inna sprawa że po zmianie prawie nie zauważyłem różnicy (zmieniałem profilaktycznie, bo to prosta robota i też w polonezie niezbyt droga). Po prostu amory w poldku są niemal nieśmiertelne :P

most od caro a most od atu
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 23, 2008, 15:55:50 pm »

Offline mateusz19

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 55
Co do KYB to na tyl do atu raczej nie produkuja do caro tak. A na tyl kupie jakie beda(najtansze) :D