Autor Wątek: most  (Przeczytany 2050 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

most
« dnia: Sierpień 20, 2007, 19:11:55 pm »

danio-1979

  • Gość
czym rozni sie most  caro1.6gli a most od karetki. jakie beda roznice przy wymianie na taki most

most
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 21, 2007, 03:42:50 am »

iwan

  • Gość
Rozni sie przelozeniem, karetka ma wyzsze, czytaj jak wlozysz to do GLI to bedziesz mial zarypiste przespieszenie, ale V max bedzie nieciekawe (130 - 140 km/h), ale jest tez plus, most od karetki powinien (zalezy jaki rok) miec stabilizator, ktory o niebo polepsza wlasnosci jezdne :)

most
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 21, 2007, 10:56:30 am »

-Automatic-

  • Gość
Cytat: "iwan"
Rozni sie przelozeniem, karetka ma wyzsze
karetka jakie to przełożenie ????
wyższe/ nizsze - to takie humanistyczne gadanie - a tu MATEMATYKA !!!
mosty z rodziny fiata :
4,55
4,3
4,1
3,73
3,58
3,41
3,15

most
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 21, 2007, 12:35:10 pm »

iwan

  • Gość
Cytat: "-Automatic-"
wyższe/ nizsze - to takie humanistyczne gadanie - a tu MATEMATYKA !!!
mosty z rodziny fiata :
4,55
4,3
4,1
3,73
3,58
3,41
3,15

Nie wiem co wniosles tą matematyka, bo napewno nie odp na pytanie kolegi.
Przelozenia mostu w 1.6 GLE:
osobowy: 11/43
karetka: 10/41
W GLI chyba jest tak samo.

most
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 21, 2007, 15:03:53 pm »

-Automatic-

  • Gość
Bua ha ha ha !!! 10/41 karetka   :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
KOLEGO !!! 4,1 jest TO typowe przełożenie dla silnika 1500 D-FA i 1500 4 biegowego poldka  a karetka to TEŻ miewała 4,3  (43/10) wersja górska !!! 8)

most
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 21, 2007, 16:21:06 pm »

iwan

  • Gość
1.5 na gazniku z piecioma biegami tez mial 10/41, czyli 4,1 i empirycznie to potwierdzam bo pozniej sie przesiadlem na 1.6 GLI z nizszym przelozeniem i mial o wiele gorsze przyspieszenie niz borewicz. Jezdzilem tez 2.0 DOHC na moscie z takim przelozeniem jak w 1.5 i silnik wkrecal sie na 1 biegu niczym honda  :D

most
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 21, 2007, 16:40:31 pm »

-Automatic-

  • Gość
Cytat: "iwan"
Jezdzilem tez 2.0 DOHC na moscie z takim przelozeniem jak w 1.5 i silnik wkrecal sie na 1 biegu niczym honda  
bo taki most dawala fabryka do pn z silnikiem 2.0 fiatowskim dohc do czasu wprowadzenia 1,9 D i 1,6gle innych wyższych nie robiono seryjnie ! ale taki most i 2.0 to jest maszyna do urywania pólosiek  :D i zapiłowywania 2.0 na amen  :lol:

most
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 22, 2007, 01:03:11 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
pany, wy tu gadu gadu a tu prosta matematyka wystarczy a nie zadne madrkowanie sie

most 4,55  truck benzyna
most 4,3 pnrover, kombi van, cargo
most 4,1 pn z silnikami 1,5  , DF  i truck diesel
most 3,91  pn z silnikami 1,6
most 3,73 pn diesel

chyba nic nie pominalem

most
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 22, 2007, 05:05:32 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "G.T."
chyba nic nie pominalem


Chyba tak :P
Polonez 2000 ford most 3,91
Polonez 2000 fiat  most 4,1
Choc raczej te mosty powinny byc stosowane dokładnie na odwrót biorąc pod uwage charakterystyki silników  :roll:

A  -Automatic- ma racje :
3,58 argenta Disel(chyba 2,5 TD)
3,41 Argenta VX
3,15 nie wiem  8)
Ps jakby ktos miał most 3,15 albo 3,41 w rozsądnej cenie chetnie odkupie -przyda sie przy V6  8)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

most
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 22, 2007, 18:45:05 pm »

danio-1979

  • Gość
czy na moscie jest gdzies wybite przełożenie

[ Dodano: 22 Sie 2007 18:51 ]
w poldku mam most 11/43 po zalozeniu mostu 10/43 ile bedzie oszukiwal licznik, co z mocą i  co z zużuciem paliwa
 :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:

most
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 22, 2007, 21:29:57 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2283
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
nieraz jest nieraz nie na moim np jest zaraz na dole przy deklu
 napewno  więcej będzie jadł wachy to raz
głosniej będzie w budzie bo np przy 3 tys na 5 ce miałeś 100 km/h tu bedzie ta prędkość gdzieś pomiędzy 3,5 tys a 4 tys (podane obroty są przykładowe) ale takie zjawisko zachodzi
lepszy start mniejszy V max
 to chyba tyle 10/43 to most roverka:)
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

most
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 23, 2007, 17:48:23 pm »

danio-1979

  • Gość
a jakbym zalozyl most z przełozeniem 11/41 od disla to czy moj silnik da sobie rade .przypuszczam tez ze bedzie mial gorsze przyspieszenie ale pewnie zwiekszy mu sie predkosc maksymalna . a wie ktos o ile moze zmienic sie spalanie i ile moze oszukiwac licznik?

most
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 24, 2007, 07:08:56 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Jak jezdzisz duzo po miescie wstaw most 41/10 -maszynka do zabijania :)  Jezeli mieszkasz w jakims małym miescie albo czesto jezdzisz w trasy wstaw 3,92. Most od diesla z 1,8 sie sprawdzi ale  w duzym fiacie który jest sporo lzejszy od poloneza
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

most
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 24, 2007, 18:08:56 pm »

danio-1979

  • Gość
dorwalem ksiazke z 83r (obsluga samochodow importowanych) w tej ksiazce jest napisane
przelozenieFIAT 132 1600, 2000  11/41    (3,72)
przelozenieFIAT 132 pozostałe modele  10/41   (4,10)
skrzynia biegow
1600GL,1800GLS    1b 3,544  
                             2b 2,175
                             3b 1,410
                             4b 1,000
                             5b 0,913
  polonez 1.6GLI  11/43         (3,91)
  polonez 1.9D     11/41         (3,72)
  polonez 1.4       10/43         (4,30)
  karetka             10/41        0, (4,10)

most
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 27, 2007, 10:22:39 am »

-Automatic-

  • Gość
Cytat: "danio-1979"
1600GL,1800GLS 1b 3,544
2b 2,175
3b 1,410
4b 1,000
5b 0,913
to jest ,,stara skrzynia' do 132/131  o konstrukcji NIEMALŻE identycznej jak polonezowska (tylko inny dzwon do silnika )