na wyjętym aparacie ustaw samochod tak (pchajac go np na 4 lub 5 biegu) aby w 1 cylindrze (ten od przodu samochodu) konczy sie suw spręzania - zamkniete zawory. zauwazysz przez korek wlewu oleju do silnika. co prada nie wiem do konca jak maja byc ulozone lopatki klawiatury, ale zamkniecie zworow objawia sie oporem przy pchaniu samochodu. znak (wybity na krawedzi kola w postaci uwypuklonej kreski) na kole pasowym (kolo najnizej polozone) ma byc ustawiony na wprost srodkowego znaku (5 stopni) wybitego na pokrywie paska rozrzadu. (sa tam trzy kreski, kolejno oznaczaja 10/5/0 stopnia zaplonu). wloz teraz aparat zaplonowy (bez kopulki) tak aby palec rozdzielacza (widac go podczas zdjetej kopulki) byl skierowany naprzeciw styku 1 cylindra w kopulce (numery cylinrow sa oznaczone na kopulce) zaznacz sobie polozenie jakims mazakiem na aparacie zeby zalozyc poprawnie kopulke. (przerywacz w aparacie zaplonowym ma miec 0,4 mm). gdy juz masz wlozony aparat w powyzszej pozycji,przykrec go dobrze i zapal jak odpali po krotkim czasie jest ok, jesli nie to odwroc kolejnosc przewodow wysokiego napiecia. czyli 1 cylinder t, bedzie 4 styk na kopulce, 2 - 3, itd. zwiazane jest to z zamknieciem zaworow i polozeniem lopatek na klawiaturze. teraz silnik zapali, po odpaleniu tylko trzeba wyregulowac