Witam
do oryginału wróci się zawszę jeśli będzie się tylko tego chciało tym bardziej, że już wiem jak to zrobię rama praktycznie zostanie nienaruszona pójdzie tylko jedno cięcie będę wycinał wspornik pod resor poprzeczny, ale tak aby w przyszłości w razie czego będzie można go łatwo wspawać

tak samo jak większy kawałek podłogi w której będzie miejsce na wał, skrzynie będę miał przy nogach niezabudowana będzie wyglądała bardziej „rasowo” myślę nad jej przepolerowanie na wiertarkę komplet flisów i jazda, ale to już będzie robota bardziej wykończeniowa, teraz skupiam się na mechanice. Kolumna kierownicza układ hamulcowy też mam opracowany.
Z wymiarami męczę was ostatni raz

To zdjęcie

Niebieski – między łapą a kolektorem ssącym
Czarny – szerokość łap
Czerwony – od łap do spodu miski olejowej
Oraz Fioletowy – szerokość pokrywy zaworów potrzebuje bloku, ale to, to samo
Nie muszą być bardzo dokładne, takie na oko
W syrenie wiem jak najlepiej przerobić zawieszenie, ale nie jestem pewien czy wejdzie mi na szerokość i czy nie będzie szorował o wspornik wahacza, więc najbardziej potrzeby wymiar jaki potrzebuje to „Niebieski” jeśli będzie to będę musiał pomyśleć nad inną konstrukcją.
Potrzebuje jeszcze ten aby się nie okazało że dźwignie będę miał pod tylnim fotelem


Na wymiar tylniego mostu pasuje idealnie tak jakby ktoś kiedyś pomyślał, że będzie tak taki sprzęt
