ohv robiły u mnie max 40 tyś po remoncie

i to ciągłe w nich dłubanie mnie dobijało
Rover po przebiegu 180tyś tez tyle wytrzymał i nie robiłem w nim nic. (wymiana pompy wody aby)
Spokojnie można by nimz robić kolejne dziesiątki km ale mnie denerwuje spalanie 1l oleju na ok 1000km
Most to i ohv zarąbałęm dwa :D
ohv to chodzi cichutko do 30tyś po remoncie dlaje pow 4 tys to jakby sie to wszystko tam mieliło.
Wywazałem tłoki, korbowody, spasowywałem kolektory etc etc etc i fige to dawało. róznica była tak nieznaczna ze szkoda gadac,
DOHC fiata jest o kilkaset procent lepszy od OHV
a co do mojego zajechanego rovera ponizej 11 do 100 z 2 osobami

wynik :arrow: powtarzalny. Roverowcy to zazwyczaj osoby które uciekły z OHV
ja przesiadając się szukałem albo 2,0 albo klekota albo włąsnie roverka.
zamiast ohv rovera sięnie opłaci, lepiej DOHC fiata
do rovera potzreba całego dawcy
a co to jest padnieta uszczelka pod głowicą

chyba musiał bym zimny silnik butować ile wlezie bo już 5 silników skatowałem i uszczelka nigdy nie padła
[ Dodano: 2007-08-18, 15:53 ]cycu koło lekie allegro 120zł
polerowanie kolektorów
obniż głowicę, podfresuj tłoki by zawory po sciąciu głowicy sie nie spotkały z nimi
układ korbowy gsi mają troche lepiej wywazony wiec nie musisz wywazac
Wałeł sportowy jak najbardziej.
Zwiększ minimalnie cisnienie w układzie wtryskowym
zrób to wszystko a przy dobrych wiatrach i zdrowym silniku zyskasz ok 10% mocy
opłąci się
