Autor Wątek: Niuton21, MR93, 1.6 Turbo  (Przeczytany 81710 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #140 dnia: Czerwiec 23, 2008, 22:41:08 pm »

niuton21

  • Gość
Wskazania licznika pokrywają  sie z tym co  pokazuje nawigacja. Filmiku nie ma bo to był spontan :mrgreen:  Miny innych kierowców.... bezcenne.....  8) a było ich kilku.... miedzy innymi golf III, audi 80, jakaś skoda.... nie było bardzo ruchu bo to było o 6 rano.....

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #141 dnia: Czerwiec 25, 2008, 00:03:06 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 681
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
Cytat: "niuton21"
W minioną niedziele tj. 22.06 na trasie warszawa-radom a dokładniej na obwodnicy białobrzeg został ustanowiony nowy (chyba) rekord prędkości polonezem 1.6 OHV ... wynik to 210km/h :mrgreen:


uo rany boskie!!
panewy wydechem nie wyskoczyły :D
a poważnie to jak tem silnika przy takich warunkach, chłodzenie wydoliło?
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #142 dnia: Czerwiec 25, 2008, 08:31:27 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
nasza obwodnica jest swietnym miejscem zamykania budzików :D no gratki gratki :) chyba już do odcięcia doszło na 5 biegu :)

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #143 dnia: Czerwiec 25, 2008, 08:45:56 am »

niuton21

  • Gość
Chłodzenie jak najbardziej wydoliło gdyż mam dużą chłodnicę alu z dwoma wiatrakami, a poza tym rano było chłodno :wink: Szczerze to nie pamiętam ile miałem na obrotku - duża adrenalina......  Miałem troche stracha, ale...........

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #144 dnia: Czerwiec 25, 2008, 09:38:09 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "niuton21"
Miałem troche stracha, ale...........

...drugi raz już tego nie powtórzę :)
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #145 dnia: Czerwiec 25, 2008, 10:32:29 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Kto sprawdzi w car tescie jakie obroty byly przy predkosci 210?
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #146 dnia: Czerwiec 25, 2008, 11:45:33 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "Senn#1869"
Kto sprawdzi w car tescie jakie obroty byly przy predkosci 210?

wg. car testu 1.6 gli ma na V coś pomiędzy 5-6krpm (można przyjąc, że przy 210 będzie 5,5krpm) Ale wiadomo do czego się cartest nadaje ;/
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #147 dnia: Czerwiec 25, 2008, 12:09:37 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
jimo#1921, jimo nie jest to mozliwe raczej bo i ja i GT swoje 1,4 na mstach ohv dokrecalismy do 5,5tys na V w drodze na poprzednie czerniewice. a to 210 nie bylo. z tego co liczylem kiedys to chyba przy 215 wychodzila odcinka na dlugim moscie.

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #148 dnia: Czerwiec 25, 2008, 12:57:24 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "Van#1860"
jimo#1921, jimo nie jest to mozliwe raczej bo i ja i GT swoje 1,4 na mstach ohv dokrecalismy do 5,5tys na V w drodze na poprzednie czerniewice. a to 210 nie bylo. z tego co liczylem kiedys to chyba przy 215 wychodzila odcinka na dlugim moscie.

ja wiem, że to nie możliwe, Senn pytał o CarTest - to mu odpowiedziałem. Przecież napisałem wyżej do czego nadaje się CT :).
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #149 dnia: Czerwiec 25, 2008, 13:04:37 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13899
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tu nie trzeba CarTesta by wyliczyc ,ze na V na moscie 3.91 210km/h wypada przy 6000obr/min
poprostu na V przy 3000 jest 105km/h i wystarczy pomnozyc razy dwa

swoja droga to duzo koni musi miec silniczek niuton21a ,pochwal sie na jakim doladowaniu jezdzisz ,bo nawet 140KM to malo dla takiej predkosci
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #150 dnia: Czerwiec 25, 2008, 13:25:11 pm »

e_gregor

  • Gość
Cytat: "KGB"
bo nawet 140KM to malo dla takiej predkosci


U mnie teoretyczne 105 starcza do licznikowych 190 :)

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #151 dnia: Czerwiec 25, 2008, 14:21:31 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13899
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
przy dobrych wiatrach twoje 2.0 pojdzie 180  ,ale kolejne 20 to juz palcami nie pstrykniesz ,bo opor powietrza rosnie do kwadratu ,a to jeszcze nie jedyne opory rosanace z predkoscia
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #152 dnia: Czerwiec 25, 2008, 18:12:55 pm »

Logan

  • Gość
ja swoim przy 150km/h na V biegu mam 4500obr/min

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #153 dnia: Czerwiec 25, 2008, 18:35:33 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Cytat: "Logan#1928"
ja swoim przy 150km/h na V biegu mam 4500obr/min


A powinieneś chyba 160km/h.

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #154 dnia: Czerwiec 29, 2008, 09:50:33 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "KGB"
rzy dobrych wiatrach twoje 2.0 pojdzie 180 ,ale kolejne 20 to juz palcami nie pstrykniesz ,bo opor powietrza rosnie do kwadratu ,a to jeszcze nie jedyne opory rosanace z predkoscia

To by tłumaczyło czemu mój borostworek nie wydala powyżej 175...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #155 dnia: Lipiec 05, 2008, 23:05:34 pm »

niuton21

  • Gość
A oto kolejnych kilka fotek................




Tak to wygląda na dzień dzisiejszy...........

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #156 dnia: Lipiec 05, 2008, 23:12:21 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Ekstra niuton. Teraz czas zobaczyc go na zywca w Czerniewicach :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #157 dnia: Lipiec 05, 2008, 23:21:09 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2895
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
tez chce takie cos pod maska  :P  :P  ile to wszystko cie kosztowalo?? jak dlugo przy tym spedziles czasu??
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #158 dnia: Lipiec 05, 2008, 23:25:03 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
No szacun Panie :) , chciałbym mieć taki porządek pod maską  :wink:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Moj polonez turbo...
« Odpowiedź #159 dnia: Lipiec 06, 2008, 00:26:41 am »

Gilmor

  • Gość
Gratuluję w sumie nieźle to wygląda i zapewne jeździ...szkoda,że niema ćwiartki byśmy po sprawdzali dmuchawki...:D
jak rozwiązałeś wydech chodzi mi o tłumiki rury i średnice ? czy przy lpg nie masz problemu z wcześniejszym rozregulowaniem zaworów?? bo w poldofordzie złe przewietrzanie powoduje szybsze kasowanie się luzów zaworowych...ale akurat stare konstrukcje silników mają to do siebie że cały czas kręcenie silnika wysoko i utrzymywanie tych obrotów powoduje utratę prawidłowych nastawów...

a teraz coś co mnie zaczeło zastanawiać teraz :
hamulce tj. pompa, klocki, zaciski to seria??zawieszenie też??



fuego zrobiłem 100km 1,6turbo dmuchało minimum 0,7 a rekord 1,6 przyczym żelazna zasada rozgrzewanie,butowanie,chłodzenie 2minutki olej świeczki co 5tys:D

jednakowoż nadal uważam,że musisz na codzień jeździć z minimalnym wykorzystaniem turbiny a przy utrzymaniu takiej żywotności tych kucy aż takiej trwogi nie robi 2,0 pinto... myślę,że odpusciłbym dmuchawkę a pożyczył od elwooda jego wałeczek kenta...kolektor i dwa boczniaki i byśmy sobie przy tych 190km/h rozmawiali przy czym przy instalacji parownikowej trzeba śruby od gazy wykręcić po 5 lub więcej zwojów by się okazało,że auto które dochodziło do 180km/h ledwo,ledwo teraz ma przesyt na dole ale pomimo małej średnicy wydechu co przy wysokich obrotach robi masakre z osiągów...auto dochodzi do 180km/h i idzie dalej ... ale wtedy normalną rzeczą jest że cenowo spala tyle co palące 20litrów beny auto :lol: 2tygodnie temu wyjechałem na autostradę z ustawieniami które ekonomie dawały ale nieodbierały sensu posiadania 2,0...pierwszy maks 160km/h/postój obie śruby po obrót 170km/h/ ,że mi się stawać tak nie chciało co chwila to własnie o 5 zwoi je wykręciłem i albo osiągnie prędkość która mnie zadowoli albo
wracam do garażu i wprowadzamy dalsze pomysły w życie:D fakt o ile do 170km/h szedł ładnie to potem było już ostatkami mocy wskazówka dotknęła 190km/h doszedł do kreski i chwilkę tak śmignąłem a potem bez gazu do zjazdu i spowrotwem dla potwierdzenia wyniku
i ku ździwieniu pani z vectry jej opel psoągnął 170km/h i ani trochę a ja sobie spokojnie do tych 190km/h z tym,że idealnie obierana droga by nie skręcać kierownicą bo elektroszpera powoduje,że jedno kolo zaczyna kręcić się wolniej (na lekkim łuku -10km/h) fartem spotkałem ją na samym początku prostej więc udało się troszkę ją wyprzedzić za nim delikatnie wsunąłem się na jej pas i powróciłem