Autor Wątek: Biała lista producentów części  (Przeczytany 3271 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1225
Odp: Biała lista producentów części
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwiec 16, 2019, 23:14:24 pm »
Po co walczyć z formami ect, jak dużo prościej zrobić zbiornik z materiału nie podatnego na korozję. Jakoś w Tirach nadal zdarzają się zbiorniki metalowe i jakoś to jeździ ...
Problem polega na jakości wykonania...

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5336
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Biała lista producentów części
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwiec 17, 2019, 00:16:04 am »
Tutaj dochodzimy to innego tematu, czyli wprowadzano modernizacje, które były bezsensowne. Choć uczciwie trzeba przyznać, że dół baku i pasy go mocujące zostały praktycznie bez zmian.

Albo nie miały znaczenia finansowego.
Potrzebna była pompa o innym ciśnieniu i wydatku, na rozmowach z kooperantem padło pytanie: Ogarniecie to w dotychczasowej cenie?
Odpowiedź: tak i po sprawie.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5336
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Biała lista producentów części
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwiec 17, 2019, 00:17:08 am »
To cytat z dziennika ustaw, aktu prawnego działającego tylko na terytorium RP. Istnieja jeszcze regulaminy ONZ oraz unijne dyrektywy. Dyrektywa całopojazdowa 2007/46 odnośnie zbiorników paliwa odwołuje się do regulaminu 34. Teoretycznie zbiornik wprowadzany na rynek na terytoroum UE powinien spełniać wymogi tego regulaminu. A w regulaminie może się okazac ze jest napisane zbiornik plastikowy także podlega badaniu.

Zapewniam cię że żaden samochód z lat 90. nie spełnia żadnych aktualnych przepisów, a mimo to może legalnie poruszać się po drogach.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5336
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Biała lista producentów części
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwiec 17, 2019, 00:18:56 am »
Problem polega na jakości wykonania...

Nie! Problemem jest wyłącznie cena!
Można kupić zbiornik pasujący, po lekkiej rzeźbie mocowań, do Poloneza, który przeżyje Twoje wnuki i będzie legalny.
Cały problem sprowadza się do tego, czy chcesz wydawać na zbiornik ponad 500zł czy nie.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 12224
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Biała lista producentów części
« Odpowiedź #84 dnia: Czerwiec 17, 2019, 00:45:40 am »
Bak z tworzywa zapewne by pękł rozlewając w sekudny całą benzynę
to trzeba zrobic z czerwonego plastiku - czerwone kapturki nie pękają ;]
w pastuchu b3/b4 kombi (przemytnik) jest plastikowy baniak 100L za tylna osia

Załatw sprawę homologacji takiego baku i zyskasz dozgonny respekt wśród większości posiadaczy polonezów :)
homo jest zbedne, mozna sprzedawac takie plastikowe wydmuszki jako element kolekcjonerski,
montaz na wlasna odpowiedzialnosc, pokryty barankiem nie zwroci uwagi diagnosty ;d
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2449
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Odp: Biała lista producentów części
« Odpowiedź #85 dnia: Czerwiec 17, 2019, 17:45:55 pm »
To cytat z dziennika ustaw, aktu prawnego działającego tylko na terytorium RP. Istnieja jeszcze regulaminy ONZ oraz unijne dyrektywy. Dyrektywa całopojazdowa 2007/46 odnośnie zbiorników paliwa odwołuje się do regulaminu 34. Teoretycznie zbiornik wprowadzany na rynek na terytoroum UE powinien spełniać wymogi tego regulaminu. A w regulaminie może się okazac ze jest napisane zbiornik plastikowy także podlega badaniu.
Przejrzałem tę dyrektywę. Generalnie odnosi się do wszystkich zbiorników i procedura homologacji jest dość prosta. Temat szczelności zbiornika jest żywcem przepisany z dyrektywy (jak większość naszego prawa).
Zapewniam cię że żaden samochód z lat 90. nie spełnia żadnych aktualnych przepisów, a mimo to może legalnie poruszać się po drogach.
Ale homologując teraz jakąś część do modelu z lat 90-tych musisz sprostać obecnym wymogom prawnym, a nie tym z okresu produkcji samochodu.
homo jest zbedne, mozna sprzedawac takie plastikowe wydmuszki jako element kolekcjonerski,
montaz na wlasna odpowiedzialnosc, pokryty barankiem nie zwroci uwagi diagnosty 
Patrząc na to co jest sprzedawane na alledrogo można odnieść wrażenie, że są tam same zbiorniki kolekcjonerskie, gdyż nie chce mi się wierzyć, że ktoś dał radę ogarnąć homologację w tych pieniądzach i że przy takiej jakości wgl. te homologację uzyskał :)

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 700
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Odp: Biała lista producentów części
« Odpowiedź #86 dnia: Lipiec 27, 2019, 13:47:14 pm »
Poduszka silnika Polonez 1.4 firmy SWAG nr. 64 13 0009,pasuje jak oryginalna,amortyzuje drgania bez zarzutu  :)