Autor Wątek: I a II generacja  (Przeczytany 7445 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

I a II generacja
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 17, 2007, 09:30:46 am »

Cycu_E30

  • Gość
jaki wielopunktowy wtrysk? czego, gazu? to bylaby sekwencja - a do sekwencji blosa nie zalozysz.

z emulatorem sondy to jest II generacja - takową ja tez mialem

ceny poszly w gore,no coz,dawno nie przerabialem tego tematu  :)  a muchozolu do ety nie zakladam  :)

I a II generacja
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 17, 2007, 13:08:26 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13899
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Igen z emulatorem sondy to zwie sie II generacja

Cytat: "CyCu"
jaki wielopunktowy wtrysk? czego, gazu? to bylaby sekwencja - a do sekwencji blosa nie zalozysz.

chodzi o wtrysk benzyny w samochodzie
a raczej w wyrobie samochodobodobnym ze zdjecia
Cytat: "CyCu"
a muchozolu do ety nie zakladam  :)

no tak ,przeciez to prawie nic nie pali
a do tego jak jeszcze z garazu sie nie wyprowadzi to wogole zadne paliwo mu nie straszne
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

I a II generacja
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 17, 2007, 16:22:37 pm »

Cycu_E30

  • Gość
czy Ktorys z szanownych moderatorow moglby zwrocic uwagę uzytkownikowi KGB, notorycznie wyjezdza mi ze zlosliwymi tekstami podczas gdy ja do niego wogole sie nie zwracam i nie zwracam uwagi na to co on wypisuje?

I a II generacja
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 17, 2007, 17:22:26 pm »

e_gregor

  • Gość
KGB, nie czepiaj się Cyca bo dostaniesz ostrzeżenie. Nie chce zakładac muchozolu to niech nie zakłada. Jeden woli jeździć na LPG i zrobić za ta sama kasę dwa razy więcej km inny woli jeździć mniej ale wąchać spaloną benę. Jeden lubi rybke drugi pipke ;)

[ Dodano: 2007-11-17, 17:23 ]
Acha KGB, znam wielu ludzi co po zmainie auta twierdzili że gazu już nie założą... kwestia kilku miesięcy ;)

I a II generacja
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 18, 2007, 10:09:25 am »

Piterson

  • Gość
Cytat: "CyCu"
jaki wielopunktowy wtrysk? czego, gazu? to bylaby sekwencja - a do sekwencji blosa nie zalozysz.

z emulatorem sondy to jest II generacja - takową ja tez mialem

chodzi oczywiście o wielopunktowy wtrysk benzyny,
Instalacje gazowa mam bez komputera , bez krokowego, to jest wg Was II generacja?

Cytat: "KGB"
a raczej w wyrobie samochodobodobnym ze zdjecia

 :wink:

I a II generacja
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 18, 2007, 12:17:17 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13899
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
cos mi nie pasuje
najprostszy sterownik z emulacja sondy to "mini lambda"
steruje ona krokowcem na wezu (taki krokowiec ,ktory ma srube obok)
jezeli masz inna emulacje sondy ,to musiales ja robic sam ,bo nic prostszego od mini nie ma homologacji
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

I a II generacja
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 18, 2007, 12:28:40 pm »

Piterson

  • Gość
mam samą śrubę na wężu i takie cos http://www.allegro.pl/item265530324_promocja_emulator_sondy_lambda_0_5v.html
czyli która to generacja ? :wink:

I a II generacja
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 18, 2007, 12:37:38 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13899
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no to masz I gen
ale ten emulator to jakis wynalazek - czegos takiego nie mozna stosowac legalnie
ale to akurat nie powod by tego nie stosowac :D
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

I a II generacja
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 18, 2007, 13:14:20 pm »

Piterson

  • Gość
Cytat: "KGB"
no to masz I gen

Instalacja sprawuje sie świetnie, pewnie z racji prostej budowy, co najważniejsze mało pali jak na taka pojemność :wink:

I a II generacja
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 05, 2007, 21:54:07 pm »

akrupowicz

  • Gość
Nikt jeszcze nie napisał ile spala !
Mam Poldorovera 97 (jeden z 7 ostatnich, które czekały w salonie firmowym przy fabryce)  z instalacją II generacji. Chodzi genialnie już przez 65kkm. W trasie spala 9 litrów na setkę przy jeździe do 120 km/h. Rekordem spalania było 11.5 l kiedy jechałem autostradą i nie rzadko miałem 160 na liczniku.

Nie miałem styczności z I generacją, ale według mnie przy wtrysku warto tę stówkę poświęcić.

Zawsze idealnie wykrywa moment przełączenia się na LPG. W zimie naprawdę warto założyć pokrywę na wlot powietrza. Parownik nagrzewa się szybko i przerzuca się po 2 minutach pracy silnika. Wcześniej musiałem przejechać ze dwa kilometry żeby się przełączył.

Dodam jeszcze, że niedawno robiłem badanie kompresji silnika. miło się zaskoczyłem, ponieważ pokazał od 13 do 14 na wszystkich cylindrach

I a II generacja
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 10, 2007, 10:42:16 am »

Fistasz

  • Gość
akrupowicz, ty nie masz czasem diesla? bop cos duze te stopnie sprezania mi sie wydają.

Dobrza a co trzeba zrobic by I gen. wepchnąc do wtryckowca, chociazby GSI?

I a II generacja
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 10, 2007, 12:17:56 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13899
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to nie sa stopnie sprezania tylko cisnienie w barach
albo glowica jest obnizona ,albo miernik przeklamuje o 1bar

zeby zalozyc Igen do wtryskowca to potrzebujesz centralki i emulatora wtryskow ,a do pelni szczescia emulatora lambdy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

I a II generacja
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 10, 2007, 22:00:28 pm »

matheus

  • Gość
powiedzcie mi drodzy koledzy jak to jest z tym blosem bo od niedawna jezdze na cyklon-B i jeszcze ten temat to dla mnie ciutke magia??

I a II generacja
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 10, 2007, 22:05:13 pm »

Cycu_E30

  • Gość
jak jak? jest nielegalny  :roll:

przy umiejetnym wyregulowaniu pali mniej i lepiej jedzie

przy nieumiejetnym wyregulowaniu pali w ch*j ale jedzie lepiej niz na benie  :mrgreen:

I a II generacja
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 10, 2007, 22:26:22 pm »

matheus

  • Gość
CyCu, zaczyna mi się podobać   :mrgreen:  chyba muszę dużo bardziej zgłębić ten temat  :D a wogule dlaczego to jest zabronione??

I a II generacja
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 10, 2007, 22:50:44 pm »

Cycu_E30

  • Gość
wlasciwie to nie mam pojęcia  :P

I a II generacja
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 10, 2007, 23:13:00 pm »

gucio

  • Gość
Cytat: "matheus"
a wogule dlaczego to jest zabronione??


bo taki urok naszego kraju. a czy butla gazowa pod podłogą nie jest zabroniona?
jest sporo przepisów które ciężko jest zrozumieć

I a II generacja
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 11, 2007, 07:52:37 am »

kan

  • Gość
Cytat: "CyCu"
wlasciwie to nie mam pojęcia  :P

Sam Blos nie jest nielegalny. Zabronione jest stosowanie takiego rozwiązania w samochodach w wtryskiem. Ze względu na brak kontroli spalin i ochrone środowiska. Z tego samego względu jest zakaz montowania instalek I -ej generacji do wtrysku.

I a II generacja
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 11, 2007, 13:55:37 pm »

Cycu_E30

  • Gość
kan, skoro tak mowisz to oki,ja sie na przepisach nie znam wiec nie oddzywam sie  :)

ze swojej strony moge go polecic

I a II generacja
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 11, 2007, 17:56:41 pm »

matheus

  • Gość
Cytat: "gucio"
bo taki urok naszego kraju. a czy butla gazowa pod podłogą nie jest zabroniona?


nie wiem ale po Opolu czasem jeszcze się trafią żuczki z butlą podwieszoną z tyłu pod podłogą