Autor Wątek: Blos w Polonezie  (Przeczytany 41065 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #60 dnia: Luty 25, 2008, 12:41:02 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
pytanie z nieco innej beczki.

Gdzie i za ile można załozyc blosa ze strojeniem na hamowi??

Miałbym gratsowy pomiar mocy i napewno dobrze dostrojony blos  :mrgreen:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #61 dnia: Luty 25, 2008, 14:25:00 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1175
Zestrój sobie na woltomierz.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #62 dnia: Luty 25, 2008, 15:15:33 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
wystarczy ustawic na lambde
dokladne strojenie polegaloby na pilowaniu slita ,a tego to ci nikt nie zrobi

co do ciezaru przepustnicy ,to wlasnie ma ona znaczenie i dlatego prducent zaleca montaz pod odpowiednim katem
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #63 dnia: Luty 25, 2008, 15:43:51 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Cytat: "KGB"
wystarczy ustawic na lambde
dokladne strojenie polegaloby na pilowaniu slita ,a tego to ci nikt nie zrobi

co do ciezaru przepustnicy ,to wlasnie ma ona znaczenie i dlatego prducent zaleca montaz pod odpowiednim katem


ja chcialem zamontowac blosa na nitach,ale niestety wszystkie wykupiles ty do zderzaka, wiec sie nie dalo, wtedy na bank bym mial +50KM

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #64 dnia: Luty 25, 2008, 20:49:13 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
chyba chodzilo o wkrety ,bo nie mam nic zamontowanego na nity
no ale sie starales - co prawda z tym samym efektem ,co montaz blosa do gory nogami , no ale przeciez sie starales  :twisted:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #65 dnia: Marzec 25, 2008, 15:19:13 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Pierdu pierdu...

Jak tam osiągi i spalanie po pewnym czasie...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwiec 12, 2008, 18:37:34 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
odkopuje trupa

Cytat: "Bocian_s#313"
Jak tam osiągi i spalanie po pewnym czasie...


i ponawiam to pytanie. moja instalacja chyba wymaga remontu i wracam do pomysłu blosa. ogladałem swoj mixer- przelot jest ok 30mm ...

a tak wogole to pali mi ok 11l wiec chyba troszkę za dużo. nie cisnę go jakos mocno,3- 3,5 tys i bieg
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwiec 12, 2008, 19:54:25 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytat: "Zoltanno#1930"
a tak wogole to pali mi ok 11l
eeee norma to 10l bez przesady to nie tico, pali normalnie... Hehe swoja droga mi omega zre 15  tyle ze z klima i nie narzekam :)
  • Jef
  • Czaku

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #68 dnia: Czerwiec 12, 2008, 20:18:19 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no a jaki powod odkopywania tematu z BLOSem ?
a przelot miksera to zmierz dokladnie ,moza da sie cos wyskrobac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #69 dnia: Czerwiec 12, 2008, 20:27:03 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
powód taki czy ktos w koncu eksploatuje to na codzien i moze cos powiedziec o spalaniu itp. wiem ze auto na tym nie bedzie super oszczedne, ale chodzi mi jak to sie dokładniej prezentuje
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #70 dnia: Czerwiec 13, 2008, 06:58:03 am »

B27

  • Gość
Cytat: "Zoltanno#1930"
powód taki czy ktos w koncu eksploatuje to na codzien i moze cos powiedziec o spalaniu itp. wiem ze auto na tym nie bedzie super oszczedne, ale chodzi mi jak to sie dokładniej prezentuje
Witajcie :p
ja to eksploatowałem na codzien,spalanie w zaleznosci od Twojego widzimisie 10-18l/100km
duzo lepsza charakterystyka,nie ma dziury w obrotachj (jak wyregulujesz dobrze),musisz miec porządny parownik,przy srednim ustawieniu (spalanie okolo 14l) dynamika byla podobna a czasami wręcz odczówalnie lepsza niz na PB

reasumując,zakładając niedajboze kiedys LPG zdecydowałbym się na BLOS-a.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #71 dnia: Czerwiec 13, 2008, 09:01:38 am »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1175
W roverku miałem rozjechany mikser na 34 mm i chodził tak samo stabilnie. Spalanie bez zmian.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #72 dnia: Czerwiec 13, 2008, 09:43:12 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
chyba własnie od tego zaczne- dobiorę jakiś lepszy mikser(wiekzego przelotu lub innej konstrukcji), przynajmniej koszty mniejsze. jak uda sie dorwać blos za niewielką kase to kupie. jeszcze te 150 max 200 mogę dac, ale 300 to troche za słono.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #73 dnia: Wrzesień 17, 2008, 12:24:12 pm »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 456
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
Jak ze tez mam blosa to sie wypowiem o tym wynalazku  :)

efekt - nie czuje czy jade na PB czy na LPG , no chociaz jest  mala roznica strach gdy na obr zobaczysz (co juz mi sie zdarzylo i malo zawalu nie dostalem) 7,5 tys obr (brak odcinki) ....  pozatym roznicy zadnej

i specjalnej wielkiej roznicy  miedzy dolotem z blosem i dolotem bez blosa tez nie zauwazylem, trudno wyczuc czy wogole jakas jest choc tu prawde by hamownia powiedziała jedynie

Blosa tez mam zamontowanego "do gory nogami"  a dlatego ze latwiej bylo tak zrobic niz robic tjunnik garba w masce (obodowa krokowego juz sie opiera o wygluszenie maski a blos wypada wyzej niz ona) i dzialczy ok


spalanie - 15l lpg ale jazda niema nic wspolnego z ekonomiczna, PB przy  takiej samej palil ponad dyche (srednio 12) .... potem przestalem juz liczyc

ogolnie polecam ten wynalazek osoba ktore lubia wykorzystywac to co maja pod  maska, jezel zmieniasz biegi przy 3,5tys  to przykro mi ale nie zauwazysz  roznicy miedzy blosem a  mikserem :)
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #74 dnia: Grudzień 06, 2008, 21:14:08 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jako że blosy tanieją to odkopuję temat ponownie. Jakieś nowe spostrzeżenia kolego Joker, ?
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 07, 2008, 17:56:52 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
JA mam juz kupiony i wkladam do Lancii
nie bede zdawal realcji z przejsci z miksera ,bo w Lancii jeszcze gazu nie ma i idzie odrazu BLOS  - przepustnica w Lancii ma 60mm
nie wiem co sie Bociek cykasz - kupuj i zakladaj
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #76 dnia: Styczeń 08, 2009, 01:55:28 am »

mariusz_u

  • Gość
Cytat: "Brysiek"
do góry nogami jest wsadzony


Najlepszą pozycją dla BLOS-a jest praca w pionie (kolanko u góry) lub
z niewielkimi od niego odchyłami. Praca w odwrotnym położeniu jest całkowicie
odradzana i może powodować nieprawidłowości w funkcjonowaniu.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #77 dnia: Styczeń 08, 2009, 14:23:09 pm »

janusz_wwl

  • Gość
hej koledzy, Blosa mam założonego w Toyocie Starlet ep91, do tego wlozylem filtr stożkowy. Wcześniej żeby dobrze chodziło na gazie musiał mieć zatkany troszkę dolot a przy Blosie jest ok, nie ma objawów żeby gasł jak wrzucasz na luz. Tylko jest jeden problem(mi to nie przeszkadza) jak po prze gazowaniu przełącza sie na gaz i nie przytrzyma sie przez chwile wyższych obrotów to silnik sie zalewa i gaśnie. Jak ktoś o tym wie to nie powinno przydarzyć sie to więcej niż raz czy dwa razy, później sie pamięta :-)
jeszcze jedno, żeby ustawić idealnie Blosa nie wystarczy analizator spalin-głównie chodzi o Slit. W sprzedaży są Slity D o dużym przepływie a tak jak do mojej toyoty potrzebny jest mniejszy Slit

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #78 dnia: Styczeń 08, 2009, 14:34:18 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
mariusz_u,
bedzie normalnie dzialal do gory nogami ,ale pewnie szlam bedzie sie zbieral na membranie
niestey w Lancii bedzie musial byc do gory nogami ,bo nie ma miejsca

przy okazji pomierzylem (na ile jest to mozliwe przy tak nieregularnym ksztalcie)  przelot blosa i wychodzi ,ze jest odpowiednikiem miksera fi 42-43
zobaczymy czy nie zmuli silnika
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #79 dnia: Styczeń 08, 2009, 14:39:36 pm »

janusz_wwl

  • Gość
KGB,  jeżeli ma być odwrotnie to proponuje założyć filtr na odmę i otwór po niej zaślepić, najwięcej brudzi odma(opary z oleju)