Autor Wątek: Drzwi Caro a Caro+  (Przeczytany 7395 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Drzwi Caro a Caro+
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 28, 2008, 19:50:31 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
kamil_s83,  to bardzo ciekawe co mowisz...
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Drzwi Caro a Caro+
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 28, 2008, 20:57:31 pm »

Długi

  • Gość
Jest mały drobiazg odnosnie Polonezów ATU PLUS i tylnych drzwi tzn. tylko w Atu plusach jest inne mocowanie zawiasów tylnych drzwi do środkowego słupka, Czemu? Nie wiem. Dziwi mnie fakt, że tylko w Atu plusach a w zaykłym Atu jest normalnie jak i w pozostałych odmianach Poloneza. Kto jest ciekawy niech sprawdzi i porówna  :D Będzie p[otrzebny do tego Atu plus i jakis inny Polonez  :mrgreen:

Drzwi Caro a Caro+
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 04, 2008, 07:56:36 am »

lotoja

  • Gość
Odnośnie pianki montażowej... otóż jak sądzę pianka montażowa to poliuretan, a poliuretany wiążą z wilgocią . może to być dobry pomysł ponieważ pianka wciągnie wilgoć z zakamarków progu ale zachodzi pytanie: czy ją później odda w atmosferę?
bo jak nie, to występowanie rudej może postępować w postępie geometrycznym.......
pomysł niezły wart zastanowienia.
powiem szczerze że sam kilka lat temu zapiankowałem progi w pn-ie i zaszpachlowałem pokryłem barankiem i bitexem następnie wytrzepalem na to worek z odkurzacza i pojechałem na giełdę po dwóch dniach. progi wyglądały dość staro i zdrowo.. pn truck poszedł w inne ręce.. :?

[ Dodano: 04 Maj 2008 08:05 ]
Odnośnie drzwi, to mam stare drzwi Caro z tapicerką plusa. Starą deskę rocdzielczą.
z tego co pamiętam to był do zamotowania potrzebny młotek gdyż jakaś blacha chyba mocowanie klameki wewn. była inaczej przetłoczona.
Drzwi trucka są o 10cm dłuższe od osobowego i mają dzieloną szybę w drzwiach i lusterko przykręcane do blachy drzwi

Drzwi Caro a Caro+
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 26, 2008, 00:32:42 am »

sznex

  • Gość
a ja tak sie zastanawiam żeby zakupić caro lub caro plusa i z robić z niego borewicza :D i teraz czy jakieś wielkie problemy z przełożeniem błotników zderzaków, klapy bagażnika i maski??

Drzwi Caro a Caro+
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 26, 2008, 13:06:23 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
a nie lepiej od razu borka kupić?
przede wszystkim to będziesz musiał wymienić nie tylko to co podałeś, ale dużo więcej blach i bez cięcia i spawania się nie obejdzie.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Drzwi Caro a Caro+
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 26, 2008, 13:17:59 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
O ile to będzie miał być jak oryginał, to dojdą jeszcze takie szczegóły jak chromowane ramki drzwi, inne klamki, na progach z zewnątrz plastiku nie było, zaspawanie tylnych szybek. Chyba, że to ma być "Borewicz Plus" ? ;)
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Drzwi Caro a Caro+
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 26, 2008, 14:26:10 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1181
Cytat: "matucha"
chromowane ramki drzwi,

Tu akurat wystarczy farbę zedrzeć z czarnych i ew wymienić dolne listy (te z uszczelką).
Z przodu trzeba zmienić/dorobić pas przedni, maska powinna się zamknąć, tył - wymiana pasa, belki i lamp.
Tylne szybki można zostawić - będzie akwarium.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Drzwi Caro a Caro+
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 26, 2008, 16:57:44 pm »

mateuszOBR

  • Gość
a ja w moim  pierwszym polonezie z 94 miałem lepszy patent a raczej mój tato okleił drzwi do listwy złota folia samoprzylepna sprzedawana na metry groszowe sprawy a dawała rade z rok po roku już nie było środkowej części i zaczęła sie marszczyć ale i tak wytrzymała jeszcze rok a jak by sie w środek coś dało aby cokolwiek nadawało jej kształt to by dalej spisywała sie bez zarzutu największy plus nie widać rdzy i gładka powierzchnia

Drzwi Caro a Caro+
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 27, 2008, 16:56:08 pm »

sznex

  • Gość
chodzi mi o to ze by w borewiczu mieć szerokie mosty nowszy silnik itp. wydaje mi sie ze  zmieniana blachówy w caro będzie łatwiejsza niż przekładanie poszczególnych podzespołów z nowszych wersji do borewicza :D więc czy te elementy będą pasować?? oczywiście po wymianie pasa przedniego i tylnego :D

Drzwi Caro a Caro+
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 27, 2008, 19:30:35 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Cytat: "sznex"
chodzi mi o to ze by w borewiczu mieć szerokie mosty nowszy silnik itp. wydaje mi sie ze  zmieniana blachówy w caro będzie łatwiejsza niż przekładanie poszczególnych podzespołów z nowszych wersji do borewicza :D więc czy te elementy będą pasować?? oczywiście po wymianie pasa przedniego i tylnego :D


Mylisz się. Wymiana podzespołów będzie łatwiejsza niż "blacharka". Praktycznie wszystko jest plug and play :wink:

[ Dodano: 2008-05-27, 19:35 ]
Cytat: "sznex"
chodzi mi o to ze by w borewiczu mieć szerokie mosty nowszy silnik itp. wydaje mi sie ze  zmieniana blachówy w caro będzie łatwiejsza niż przekładanie poszczególnych podzespołów z nowszych wersji do borewicza :D więc czy te elementy będą pasować?? oczywiście po wymianie pasa przedniego i tylnego :D


Mylisz się. Wymiana podzespołów będzie łatwiejsza niż "blacharka". Praktycznie wszystko jest plug and play :wink:

[ Dodano: 2008-05-27, 19:35 ]
Cytat: "sznex"
chodzi mi o to ze by w borewiczu mieć szerokie mosty nowszy silnik itp. wydaje mi sie ze  zmieniana blachówy w caro będzie łatwiejsza niż przekładanie poszczególnych podzespołów z nowszych wersji do borewicza :D więc czy te elementy będą pasować?? oczywiście po wymianie pasa przedniego i tylnego :D


Mylisz się. Wymiana podzespołów będzie łatwiejsza niż "blacharka". Praktycznie wszystko jest plug and play :wink:

Drzwi Caro a Caro+
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 27, 2008, 19:56:41 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
utek, powtarzasz się, ale mimo wszystko masz rację.
drożdżówa, uważasz, że cięcie i spawanie blach jest łatwiejsze niż odkręcenie paru śrub? z oblachowania tylko dachu byś nie musiał wymieniać i ewentualnie drzwi.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Drzwi Caro a Caro+
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 27, 2008, 20:00:15 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Ale druga sprawa to znalezienie Borka ze zdrową blachą. Z tym może też być mały problem. Ale poza tym tak jak mówi maciejowski i utek. No i jeszcze zawsze można wtedy stary środek zostawić - co kto lubi.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Drzwi Caro a Caro+
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 27, 2008, 21:23:20 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
myślę, że z tych wszystkich super rarytasów od dziadków, który jeździli tylko do kościoła co są na allegro dało by się wybrać coś sensownego. ...i przynajmniej pas przedni nie będzie pękał :P .
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Drzwi Caro a Caro+
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 27, 2008, 21:58:12 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Cytat: "maciejowski"
...i przynajmniej pas przedni nie będzie pękał :P .


Otóż to!!!

Czym starszy poldek, tym lepszy. Najczęściej. I proszę nie siać propagandy, że w plusach dawano lepszą blachę.

Drzwi Caro a Caro+
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 27, 2008, 22:55:49 pm »

sznex

  • Gość
Okej ,skoro tak twierdzicie nie będę sie sprzeczał  :oops:
wielkie dzięki za poradę:) czyli im starszy tym lepszy tak?? ciekawe w sumie na to bym nie wpadł :D a tak w ogóle najsłabszym punktem poldków jest blacha tak??  na co zwracać największą uwagę przy zakupie takiego leciwego ,,borewicza,,??

Drzwi Caro a Caro+
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 28, 2008, 00:53:12 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
na blachę, bo jej naprawa jest najdroższa i najtrudniejsza.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...