Autor Wątek: MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę  (Przeczytany 122967 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #200 dnia: Styczeń 24, 2010, 21:54:49 pm »

Offline mirekpsary

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 415
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jo jest Jo!
    • PoldoFord 2.0 '91 - Tayniak
    • http://www.bruk-miko.psary.net.pl
Cytat: "Grzech#1938"
Że co proszę? Czytam i czytam, ale to jest za trudny rebus jak dla mnie...


ło matko,kukni sie na moj podpis to bydzies wiedzioł ło co loto!
''W życiu piękne są tylko chwile"

tel.603476262

www.bruk-miko.psary.net.pl

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #201 dnia: Styczeń 24, 2010, 22:11:32 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1908
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
Spokojnie Pany. Mirkowi chodzi oczywiście o foto w podpisie.

Grzech#1938 nie irytuj się ;)

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #202 dnia: Styczeń 24, 2010, 22:49:48 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
Wojtas, cały będzie biały? jaki numer lakieru masz teraz na przodzie? Widzę że niedługo Borki z Roverem pod maską zaleją Polskę :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #203 dnia: Styczeń 25, 2010, 09:11:51 am »

Offline mirekpsary

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 415
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jo jest Jo!
    • PoldoFord 2.0 '91 - Tayniak
    • http://www.bruk-miko.psary.net.pl
Cytat: "Excalibur#1937"
Spokojnie Pany. Mirkowi chodzi oczywiście o foto w podpisie.

Grzech#1938 nie irytuj się ;)


No,tylko o to mi chodzi,czy to takie niezrozumiałe?
Jak Go kupiłem stara tablica była na dole oryginalnie,co przejazd przez śnieg tablica się odginała pod spód,i jej nie było widać,więc jak Go przerejestrowałem tablica poszła na zderzak z lewej,i Wszystkim się podoba. :mrgreen:
''W życiu piękne są tylko chwile"

tel.603476262

www.bruk-miko.psary.net.pl

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #204 dnia: Styczeń 25, 2010, 19:52:07 pm »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 458
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
co to za felgi w tej imitacji borka?  :P (czy to moze kolpaki sa :>)

Cytat: "Fistasz"
e tam, nie ma jak oryginał  :P


właśnie  :lol:

[ Dodano: 25 Sty 2010 19:53 ]
Cytat: "mirekpsary"
tablica poszła na zderzak z lewej,i ,i Wszystkim się podoba.


nie wszystkim :twisted:
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #205 dnia: Styczeń 25, 2010, 20:21:55 pm »

Fistasz

  • Gość
Tablice wole na dole jakoś jeszcze nie odpadła a kilka razy juz ja prostowałem.

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #206 dnia: Styczeń 25, 2010, 20:44:58 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
też mam na dole i jest zagięta - nie prostuje, bo przecież jak kilka razy wyprostuje to się złamie
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #207 dnia: Styczeń 25, 2010, 21:28:29 pm »

Wojtas

  • Gość
1. Lakier z przodu, a później na całym, to f210.
2. Felgi to żadne imitacje kołpaków, a OZ jeśli dobrze pamiętam z 87r dedykowane do ... Poloneza. Każda z nich posiada na ściance zewnętrznej - schowanej teraz pod oponą -metkę właśnie z taką informacją i wymiarami. Na wiosnę jak zmienię opony to cyknę fotkę, dla niedowiarków.
3. To jest imitacja borka i wcale się z tym nie kryje, bo żal byłoby mi kupować "zdrowego" borewicza, po to, żeby wybebeszyć całe wnętrze i rozbijać się gdzieś na torze, albo na ulicy :) Poza tym oryginałów w takim stanie jest coraz mniej i chwała wszystkim, którzy utrzymują je w takiej kondycji.
4. Co do tablicy to mi się też średnio podoba i zobaczę jeszzcze czy zostanie na zderzaku czy przeniosę ją pod, ale na razie tak musi być :P

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #208 dnia: Styczeń 26, 2010, 19:03:02 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Panowie, w Borku nity łączące gumową część zderzaka z metalowym wnętrzem mają duże podkładki tylko w górnej części (widoczne w szczelinie między zderzakiem a chłodnicą), czy od dołu też?

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #209 dnia: Styczeń 26, 2010, 19:21:05 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Nie mam wprawdzie pod ręką zderzaka od borka, ale mam od przejściówki i zakładam, że wykonane są tak samo. Duże podkładki są pod nitami od strony tworzywa, od drugiej strony nit przylega bezpośrednio do stali.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #210 dnia: Styczeń 26, 2010, 19:39:19 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
A tak, ale chodzilo mi o drugi rządek nitów, w dolnej części zderzaka, we wnekach na przeciwmgielne na przyklad. Ale przyjrzalem sie dobrze zderzakowi, i widze ze jakies slady po podkładkach tu są, tyle ze mniejsze.

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #211 dnia: Styczeń 26, 2010, 20:05:39 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Podkładki są od strony tworzywa. Czyli na górze są od wierzchu, a na dole od spodu. Nity mocują ten plastik do stali, przechodząc przez otwór w jednym i drugim i żeby się ładnie trzymało to od strony miękkiego materiału są podkładki. Są i wzdłuż całego zderzaka i we wgłębieniach na halogeny (obejrzałem go przed momentem dokładnie).
Czy ja to jakoś jasno opisałem? (Na wszelki wypadek wolę się upewnić).
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #212 dnia: Luty 04, 2010, 00:13:59 am »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Jasne, wszystko zrozumiałem;)
Mam już pomalowaną na czarno atrapkę, i przedni zderzak, ale zderzak pomaluje jutro jeszcze raz bo mi brzydko wyszedl, na allegro znalazłem folię "chrom" w rolkach, którą mam zamiar dać na listewki w atrapie i listwę w zderzaku.

Tak z ciekawości, czy nad przednią atrapką od Borewicza i lampami zespolonymi bocznymi (pozycje i kierunki) da się domknąć maskę od caro? Tak pytam, bo to by mi dało więcej czasu na znalezienie ładnej maski i noska.

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #213 dnia: Luty 04, 2010, 10:16:59 am »

Fistasz

  • Gość
powinn sie dac bo lampy sa schowane w atrapie a kierunki w błotnikach.

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #214 dnia: Luty 04, 2010, 18:42:01 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
jak nie masz przykręconego noska to tak.
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #215 dnia: Luty 05, 2010, 23:16:55 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Całe szczęście że ja mam klapę od caro. Przynajmniej będę "wyjątkowy".

A tablicę mam ledwo kilkanaście cm nad ziemią i jakoś nie było problemu ze śniegiem i "zjadaniem opon"
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #216 dnia: Luty 08, 2010, 15:10:57 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Ok, rozebralem dzis kawalek mojego rozbitego przodu. I jak zwykle rodzą się kolejne pytania:)

Zauważyłem że przednie błotniki są przykręcone pod samą górną boczną krawędzią zderzaka do małego mocowania, które jest przyspawane do auta - czy do tego samego miejsca przykręca się błotnik borkowy, czy to mocowanie trzeba wywalic?

Przyjrzalem się tez miejscom gdzie powinny być przykręcone lampy - mam otwory, ale takie dosc spore, gdzieś 1cm średnicy, macie jakiś dobry patent co tam wsadzić, żeby wkręcić w to potem wkręt trzymający atrapkę i lampy?

Przedni zderzak, w bocznej części, w samym dolnym tylnym rogu jest przykręcony do wspornika (tego samego na którym trzyma się dolna przednia krawędź plastikowego nadkola), ten wspornik też zostaje czy robi wypad?

Do czego w borku były mocowane przeciwmgielne? Bo u mnie mocowanie przeciwmgielnych zeszło razem z odkręceniem zderzaka, a w borkowym zderzaku nic do tych halogenów nie mam...  :|

Klakson trzeba gdzieś przenieść sprzed chłodnicy, będzie kolidował z atrapką?

Ogólnie, "im dalej w las tym więcej drzew" widzę;) Mam nadzieje ze efekt koncowy bedzie tego wart, więc wybaczcie ale pewnie jeszcze niejednym pytaniem Was zamęcze;)

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #217 dnia: Luty 08, 2010, 15:30:17 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Cytat: "Maurer"

Do czego w borku były mocowane przeciwmgielne? Bo u mnie mocowanie przeciwmgielnych zeszło razem z odkręceniem zderzaka, a w borkowym zderzaku nic do tych halogenów nie mam... :|

halogeny sa przymocowane w borku do takich blaszek, ktore sie przykreca na dole do tego przedniego pasa.
Tutaj fotka, kapniesz sie o co chodzi:

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #218 dnia: Luty 08, 2010, 17:30:59 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 687
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
wie;le pytań Ci sie rozwiąże jak przyłozysz błotniki borkowe.

Cytuj (zaznaczone)
Przyjrzalem się tez miejscom gdzie powinny być przykręcone lampy - mam otwory, ale takie dosc spore, gdzieś 1cm średnicy, macie jakiś dobry patent co tam wsadzić, żeby wkręcić w to potem wkręt trzymający atrapkę i lampy?

takie plastikowe  wtyki w które się wkręca wkręt


Cytuj (zaznaczone)
Przedni zderzak, w bocznej części, w samym dolnym tylnym rogu jest przykręcony do wspornika (tego samego na którym trzyma się dolna przednia krawędź plastikowego nadkola), ten wspornik też zostaje czy robi wypad?

ja do tego wspornika przykręciłem błotniki w dolnej części

Cytuj (zaznaczone)
Klakson trzeba gdzieś przenieść sprzed chłodnicy, będzie kolidował z atrapką?


gdziekolwiek... sorki, chętnie pomagam, ale zadajesz takie pytania jakby Ci sie nie chciało odkręcic jednej śrubki i zastanowić przez 10sekund ja przeniosłem klakson pod maskę
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #219 dnia: Luty 08, 2010, 17:58:30 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Dzięki wielkie za odpowiedzi. Wiem, że pytania nie są zbyt odkrywcze, ale najprawdopodobniej większość poważniejszych prac będzie robił za mnie blacharz, a ci niestety sa niechetni do takich rzeźb, wolą mieć jasno powiedziane "z tego przystanku ma wyjść golf III". Więc każda taka niepewność, jak choćby to gdzie wsadzić ten klakson, może być okazją do spartolenia czegoś, albo w najlepszym wypadku doliczenia sobie kolejnych złociszy za kombinowanie.