Autor Wątek: Problemy z odpaleniem - proszę o poradę  (Przeczytany 9829 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Problemy z odpaleniem - proszę o poradę
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 11, 2008, 14:50:55 pm »

Frogulus

  • Gość
Cytat: "KGB"
hmm ,no ten od wtrysku odpowiada za "ssanie"
zapomnialem zmierzyc ta rezystancje ,jutro sprobuje sie za to zabrac



KGB
W moim przypadku, Polonez 1,6 GSI, czujnik od wtrysku, odpowiadający za "ssanie" to ten "z jednym kabelkiem", czy "z dwoma kabelkami"?

Matucha
Spoko, nie denerwuję się. Nawet jeżeli się okaże, że się pomyliłeś.  :wink:
Wolę się upewnić u KGB.

Problemy z odpaleniem - proszę o poradę
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 11, 2008, 15:23:11 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
od wtrysku jest z dwoma przewodami ,a upewnic to sie mozesz zdejmujac przewod jak bedziesz mial cieply silnik (trzeba miec wlaczony zaplon)
jak zdejmiesz przewod i wskazowka temp. spadnie do "zera" to jest wlasnie czujnik od wskaznika

[ Dodano: 2008-05-11, 18:42 ]
rezystancja obu czujnikow na zimno (czyli tak jak dzien dzisiejszy) wynosi 2.1 kOHM
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Problemy z odpaleniem - proszę o poradę
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 12, 2008, 22:43:17 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
KGB, jesteś pewien, że w GSI nie jest na odwrót jak u Ciebie ?

Ten z jednym przewodem ma opór zero(na zimnym) / drugi stan - nie przewodzi. I to jest od automatycznego ssania w GSI. Jestem prawie pewien tego.

[ Dodano: 12 Maj 2008 22:43 ]
Frogulus, a jaki opór miał nowy czujnik na zimnym co kupiłeś?
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Problemy z odpaleniem - proszę o poradę
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 13, 2008, 08:37:57 am »

szczepan

  • Gość
matuchazrób ten teścik na ciełym silniku wg wskazówek KGB i też będziesz pewny, a nie prawie pewny.

Problemy z odpaleniem - proszę o poradę
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 13, 2008, 09:15:36 am »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Zrobiłem na ciepłym i ten z pojedynczym przewodem mi pokazał przerwę, a wskaźnik na tablicy wskazywał dobrze.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Problemy z odpaleniem - proszę o poradę
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 13, 2008, 19:44:41 pm »

Frogulus

  • Gość
Cytat: "matucha"
Zrobiłem na ciepłym i ten z pojedynczym przewodem mi pokazał przerwę, a wskaźnik na tablicy wskazywał dobrze.


Tzn. odłączyłeś ten z pojedynczym kabelkiem i wskaźnik nadal wskazywał temperaturę?

Problemy z odpaleniem - proszę o poradę
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 13, 2008, 23:59:03 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie znam powodow ,by w gsi mialoby byc inaczej niz w gli
jeden przewodzik od zarania dziejow w OHVce byl od wskaznika temperatury ,wiec...

kiedys rozlaczalem by sprawdzic co sie dzieje ,ale specjalnie dla ciebie matucha zrobie test przy najblizszej okazji jak bede gdzies jechal i bedzie pewnosc
a ty tez odlacz sobie kabelek na pracujacym silniku i zobacz czy ci opadnie wskazowka wskaznika

z tego co kiedys sprawdzalem ,to pamietam ,ze odlaczenie obu nie wlaczalo u mnie ssania ,co mnie troszke zdziwilo  :roll:  - ale to juz grubsza kwestia wtrysku
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Problemy z odpaleniem - proszę o poradę
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 14, 2008, 00:06:14 am »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
KGB, jutro sprawdzę jak z tym będzie i zdam dokładną relację.

[ Dodano: 14 Maj 2008 10:37 ]
No i sprawdziłem. Jednak rację ma KGB, a wszystko przez zwalony miernik. Od pewnego zakresu pokazywał przerwę w obwodzie  :|  Wziąłem taki za 7 zł z allegro i ten pokazał wszystko jak się należy a drugi poszedł do kosza. Nie zawsze jakość idzie w parze z ceną jak widać. Rzeczywiście ten z 1 przewodem jest od wskaźnika. Musiałem go odłozyć tak, że gdzieś zwierał wcześniej, bo dzisiaj zrobiłem to samo.

Ale to nie zmienia faktu że z ciekawości na początku odłączyłem obydwa czujniki a auto i tak bez kłopotu odpaliło. Nawet nie było wg mnie różnicy w pracy silnika przy odłączeniu tego czujnika, a myślałem że mu obroty chociaż spadną.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Problemy z odpaleniem - proszę o poradę
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 14, 2008, 12:45:19 pm »

szczepan

  • Gość
Uff..... zastanawiałem się jak długo będziesz się jeszcze motał z tymi czujnikami,
A że po odłączeniu obydwu czujników obroty nie zmieniły się dlatego że ; pierwszy czujnik odpowiada za wskaznik, a zakładam że silnik był zimny dlatego nie mogłeś zauważyć że wskazówka spadła do zera, bo przeciesz tam była.
drugi czujnik (kiedy silnik jest jeszcze zimny) ma duży opór ok. 2kohm więc odłączenie go, już bardziej nie mogło otworzyć ssania(bo było jeszcze otwarte).
Dlatego miałeś to sprawdzić na cieplym silniku
POZDRAWIAM :D

Problemy z odpaleniem - proszę o poradę
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 14, 2008, 13:43:24 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
szczepan, rzeczywiście moja nieuwaga, ale dołożę że przy okazji jak odbierałem wąż z Polmozbytu to poszedłem się dopytać któy czujnik od czego i mi tam tak powiedzieli, więc się nie zastanawiałem nad tym że mogło być źle zmierzone  :|

Ale grunt że się wyjaśniło i jeszcze raz potwierdziło, że im z Polonezem dalej od mechaników tym dłużej on pojeździ  :twisted:
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Problemy z odpaleniem - proszę o poradę
« Odpowiedź #50 dnia: Maj 14, 2008, 14:21:55 pm »

Frogulus

  • Gość
Cytat: "matucha"
szczepan, rzeczywiście moja nieuwaga, ale dołożę że przy okazji jak odbierałem wąż z Polmozbytu to poszedłem się dopytać któy czujnik od czego i mi tam tak powiedzieli, więc się nie zastanawiałem nad tym że mogło być źle zmierzone  :|

Ale grunt że się wyjaśniło i jeszcze raz potwierdziło, że im z Polonezem dalej od mechaników tym dłużej on pojeździ  :twisted:


Czyli przede mną wymiana czujnika dwukabelkowego...

Problemy z odpaleniem - proszę o poradę
« Odpowiedź #51 dnia: Lipiec 08, 2008, 19:11:26 pm »

Sali

  • Gość
ja mam podobny problem tylko ze z silnikiem GLI Abimex nio  i np. dzisaj autko kręciło ale nie odpalał  robiłem tak kilka razy ale nie zaskoczył. Wkurzyłem sie patrzyłem na świece kable i  ok i było to samo. A po półgodzine odpalił .Co to moze być.Prosze o  porade i pomoc :( bo auto działać działa tylko problemy z odpalaniem i widze ze jest coraz gorzej z dnia na dzień  :(