musisz pobawić sie z elektryką to pierwsze poniewaz jest inna kostka do stacyjki. Co do samej stacyjki ma w innym miejscu blokade kierownicy. Jak w starej stacyjce jest z boku wycięty prostokatny otwór w kolumnie kierownicy przez który wskakuje blokada stacyjki w wałek kolumny , to w plusie od dołu. Ja u siebie zmieniałem stacyjki i musiałem wyciąc taki sam prstokątny otwór na blokade od spodu. Troche zabawy było ale bez demontazu kolumny to zrobiłem. Tylko trzeba ustawić mniej wiecej kierownice tak zeby wyciecie w wałku kolumny było w dolnej czesci i wtedy delikatnie nawiercić kilka otworów na długoś tego bocznego wyciecia co było pod starą stacyjkę. Pózniej wiekszym wiertłem rozwiercac i na koniec ja musiałem pobawić sie pilnikiem co było najtrudniejsze zeby wyrównac krawędzie. Udało mi sie to zrobic tak ze prawie wogóle nie zniszczyłem wyciecia w wałku kolumny.
A wiec da sie tylko jak pisałem wczesniej troche zabawy jest niestety i tak jak pisał wyzej kolega trzeba zmienic obudowe kolumny tą plastykową poniewaz stacyjka w innym miejscu wychodzi wtedy.