Autor Wątek: benzyna brak mocy nierówna praca silnika 1,6 gli + lpg  (Przeczytany 7848 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

benzyna brak mocy nierówna praca silnika 1,6 gli + lpg
« dnia: Czerwiec 19, 2008, 20:27:15 pm »

benzyniarz

  • Gość
Opisze od początku, a więc tak podczas startu na zimnym silniku polonezik nie ma mocy w ogóle nierówno pracuje. Aby ruszyć bardzo powoli puszczam sprzęgło i leciutko dodaje gazu(noga w podłodze momentalnie gasi silnik), polonezik leciutko się toczy dopiero przy 2100 obr dosteje trochę mocy i można jechać. Po jakiejś minucie przełączam na gaz i jeździ bez problemu, równo pracuje ogólnie ok. Gdy silnik nagrzeje się można jako taka jeździć na benzynie ale bez rewelacji, o dziwo najlepiej pracuje po zapaleniu check engine ( nie śmiać się). Co jest nie tak i ile orientacyjnie będzie to kosztować, dzięki za odpowiedzi. Dodam że to check engine to się przeważnie nie pali bardzo rzadko się pojawia.

benzyna brak mocy nierówna praca silnika 1,6 gli + lpg
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 19, 2008, 20:32:31 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
benzyniarz, sprawdź wogóle z ciekawości co Ci za błąd wywala.
Stawiałbym na TPS.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

benzyna brak mocy nierówna praca silnika 1,6 gli + lpg
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 19, 2008, 20:37:27 pm »

benzyniarz

  • Gość
co to jest tps? ile takie sprawdzenie kosztuje? nie mam sprzętu żeby samemu to sprawdzić

benzyna brak mocy nierówna praca silnika 1,6 gli + lpg
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 19, 2008, 20:40:19 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
benzyniarz, najpierw sprawdź błędy.
Tutaj jak odczytać:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic480108.html
Tutaj co zewrzeć:


TPS to czujnik położenia przepustnicy. Ja bym Ci to sprawdził za darmo ;) Potrzebny tylko zwykły miernik - koszt poniżej 10 zł. Ale nie będę się przed sprawdzeniem kompa bawił w jasnowidza ;)

Z jakiej części Polski jesteś? Ja też jestem ze wsi - możesz podjechać :P
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

benzyna brak mocy nierówna praca silnika 1,6 gli + lpg
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 19, 2008, 20:54:22 pm »

benzyniarz

  • Gość
fajny sposób jutro spróbuje

benzyna brak mocy nierówna praca silnika 1,6 gli + lpg
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 19, 2008, 21:00:26 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
A tak z ciekawości reset komputera wogóle robiłeś?

Tylko nie rób reseta czasami tuż przed sprawdzeniem błędów :P
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

benzyna brak mocy nierówna praca silnika 1,6 gli + lpg
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 19, 2008, 21:16:43 pm »

benzyniarz

  • Gość
nie nie robiłem nawet nie wiem jak się to robi

benzyna brak mocy nierówna praca silnika 1,6 gli + lpg
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 19, 2008, 21:18:23 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Odpinasz po prostu akumulator, idziesz na kawę, wracasz i reset zrobiony.
Ale wtedy przestanie Ci błędy pamiętać. Zrób dopiero jak je odczytasz.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

benzyna brak mocy nierówna praca silnika 1,6 gli + lpg
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 22, 2008, 16:25:30 pm »

benzyniarz

  • Gość
pytanko gdzie znajdę to złącze właśnie się zabieram za sprawdzanie ale nie mogę tego namierzyć, gdzieś koło bezpieczników?

benzyna brak mocy nierówna praca silnika 1,6 gli + lpg
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 22, 2008, 16:38:29 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
za schowkiem schowane jest za wykładzina
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

benzyna brak mocy nierówna praca silnika 1,6 gli + lpg
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 22, 2008, 17:02:31 pm »

benzyniarz

  • Gość
kurka nadal nie mogę znaleźć jest ktoś w stanie zaznaczyć,

benzyna brak mocy nierówna praca silnika 1,6 gli + lpg
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 22, 2008, 18:37:22 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
kolego benzyniarz, na poczatku trzeba bylo zaznaczyc ze to plus jest. kolega matucha,  dal zdjecie od gniazda abimexa.  wiec myslalem ze chodzi wlasnie o abimexa. przepraszam bardzo za wprowadzenie w blad ale nie bylo dokladnie opisane jaki model czy bosch czy abimex
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

benzyna brak mocy nierówna praca silnika 1,6 gli + lpg
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 22, 2008, 20:57:11 pm »

Grzechu025

  • Gość
Witam mam problem nie będe zakladał nowego watku więc tu napisze mam probloem tylko na benzynie silnik zapala normalnie ale jak chce ruszyć z 1 biegu  silnik gaśnie daje do 1,5tys obrotów i próbuje ruszyć dalej to samo dopiero jak dam duże obroty 2,5 tys to wtedy rusza ale zyeby przyśpieszać muszę dawać praktycznie większą połowe gazu co jest ?? pompka daje za słabe ciśnienie ?

benzyna brak mocy nierówna praca silnika 1,6 gli + lpg
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 23, 2008, 08:09:54 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "KGB"
przeciez masz plusa to po co rozpruwasz deske rozdzielcza ?
to w abimexie jest pod deska
w boschu (caro plus gli) wtyczka gniazdo diagnostyczne jest pod maska
taka wtyczka zenska na trzy przewody zaslepiona (zaslepka)
zeby odczytac bledy trzeba kompa podlaczyc

Doookłądnie, na lewym nadkolu (po stronie kierowcy) pomiedzy pompa hamulcowa a błotnikiem znajdziesz wtyczkę.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

benzyna brak mocy nierówna praca silnika 1,6 gli + lpg
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 23, 2008, 12:08:29 pm »

Grzechu025

  • Gość
up

Witam mam problem nie będe zakladał nowego watku więc tu napisze mam probloem tylko na benzynie silnik zapala normalnie ale jak chce ruszyć z 1 biegu silnik gaśnie daje do 1,5tys obrotów i próbuje ruszyć dalej to samo dopiero jak dam duże obroty 2,5 tys to wtedy rusza ale zyeby przyśpieszać muszę dawać praktycznie większą połowe gazu co jest ?? pompka daje za słabe ciśnienie ?

benzyna brak mocy nierówna praca silnika 1,6 gli + lpg
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 23, 2008, 12:11:56 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
albo pompka pada ,albo masz brudny wtryskiwacz ,albo poprostu masz wode w baku
no i jeszcze kilka przyczyn by sie znalazlo
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.