Chyba żartujesz... W każdym Plusie, czy to GLi (Bosch) czy GSi. Była także w minusach w serii próbnej. Mój kolega posiada Caro 1.6 GLi 1996 z hydrauliką. W Roverkach też jest hydraulika...
W GSi głowica ma odlewane komory spalania (gładkie), inne otwory na śruby od kolektora ssącego, a także kanały dolotowe na początku których (miejsce przylegania do kolektora) jest specjalny otwór na wtryskiwacz.
Z tego co pamiętam Plusy mają także inne zawory i gniazda zaworowe, zaraz lookne do książki.
///EDIT 20:49
Zajrzałem do książki Trzeciaka i znalazłem takie coś :
"Wprowadzono bimetaliczne zawory wydechowe firmy Eaton. Trzonek i grzybek zaworu są obrabiane oddzielnie (Trzonek ma hartowane miejsce współpracy z dźwignią zaworu), a następnie zgrzewane ze sobą. Zastosowano także nowe gniazda zaworów wydechowych, pochodzące teraz z firmy Brico"