z wymianą wałka byłby mały problem bo trzeba by dać z koleji od 1.8 K16 czyli tego starszego (1.4 podobno nieco inne wałki mają), ale pewno by się dąło jakoś ten palec zamocować.
Wałki nie różnią się niczym, jeśli chodzi o rozmiary, wymiary, wznios, charakterystyka i szerokość krzywek, itd.. Tylko wałki bez kopułek nie mają wprasowanego na drugim końcu wałka trzpienia, do którego przykręca się poprzeczną śrubą palec rozdzielacza, a wałki z zapłonem na mechanicznym rozdzielaczu, taki trzpień wprasowany mają. I to cała ich różnica. Wałki wydechowe w obu nie różnią się niczym.
Wypadałoby sprawdzić na wykresach kołowych charakterystykę rozrządu tych silników, by się w 100% upewnić, ale chyba są takie same. Nie piszę tu o VVC, który ma wałek ssący dzielony, tylna połówka napędzana jest od wałka wydechowego. To takie zminne fazy rozrządu dla ubogich.