Autor Wątek: Za wysokie obroty na biegu jałowym.  (Przeczytany 4201 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Za wysokie obroty na biegu jałowym.
« dnia: Lipiec 29, 2008, 23:14:53 pm »

88ii88

  • Gość
POLONEZ 1,6 GLI gazowa inst.     Na biegu jałowym zamiast 1000 obr./min utrzymuje 2000 obr./min.       Ale jak go przyduszę czyli obniżę mu obroty prubując leko ruczyć z drugiego biegu - to obroty wracają na 1000 obr./min.   Gdy zwiększę obroty  to znów nie chce sam zejść poniżej 2000 obr./min
 Przeczytałem wszystkie posty dotyczące tego tematu lecz nadal nie wiem nic...
Proszę o pomoc!!

Za wysokie obroty na biegu jałowym.
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 29, 2008, 23:25:58 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
silniczek krokowy

a jesli chodzi o to czy było-to było
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Za wysokie obroty na biegu jałowym.
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 30, 2008, 08:08:06 am »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Za wysokie obroty na biegu jałowym.
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 30, 2008, 13:06:59 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
no dobrze jak nie ma tematu z krokowcem to by go sprawdzić-gdy silnik sie nagrzeje i trzyma obroty te 1000 to odłaczyc krokowca i gazowac- jesli nie bedzie sie zawieszac na jakis zawysokich obrotach i bedzie wszystko ok znaczy ze on.

najprawdopodobniej jest zabruzony lub mocno zuzyty i sie zacina, ew. połaczenia elektryczne nie sa dobre i nie zawsze dostaje sygnał.

trzeba sprawdzic i poten usunąc usterkę, oczyszczanie silniczka na dluszą mete niewiele da, pasowało by dac inny/nowy
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Za wysokie obroty na biegu jałowym.
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 30, 2008, 13:23:57 pm »

88ii88

  • Gość
dzięki za info !
czyli krokowiec lub potencjometr położenia przepustnicy mam w pierwszej kolejnosci do sprawdzenia.
acha! zapomiałem dodać,że na zimnym silniku wszystko jest OK! - a zbyt wysokie obroty pojawiają się dopiero przy nagrzanym silniku.

Za wysokie obroty na biegu jałowym.
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 30, 2008, 14:30:00 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
aa

to powiedz jeszcze czy ci duzo pali i dobrze chodzi oprócz tego ze trzyma wysokie obroty
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Za wysokie obroty na biegu jałowym.
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 31, 2008, 15:27:36 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
to moze byc jeszcze czujnik tem cieczy chłodzącej do kompa
( poprawcie mnie jesli sie myle bo jest to gli)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Za wysokie obroty na biegu jałowym.
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 31, 2008, 18:00:12 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "Zoltanno#1930"
to moze byc jeszcze czujnik tem cieczy chłodzącej do kompa
( poprawcie mnie jesli sie myle bo jest to gli)

jest cuś takiego ;) i do boscha kosztuje majątek :|
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Za wysokie obroty na biegu jałowym.
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 01, 2008, 13:19:09 pm »

88ii88

  • Gość
Witam ponownie! CZUJNIK TEMPERATURY CIECZY CHŁODZĄCEJ bardzo by mi pasował na sprawcę gdyż obroty skaczą TYLKO od 90 stopni.( przy nierozgrzanym silniku wszystko jest OK! )  Czyli tak na chłopski rozum uszkodzone jest coś co ma związek z temperaturą płynu.
Ale......czy ten czujnik jest podłączony do komputerka? Bo wg. schematu elektrycznego przewód od czujnika temperatury płynu prowadzi tylko do wskaznika temperatury na zestawie wskazników.  Więc bardzo proszę o info: "CZY CZUJNIK TEMP.MA POŁĄCZENIE Z KOMPEM?"

Za wysokie obroty na biegu jałowym.
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 01, 2008, 17:43:55 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
tak masz wtrysk abimexa to nie wiem, natomiast w boschu masz na obudowie termostatu dwa czujniki, ten bliżej ciebie jest do kompa (większe wtyczka jakby)
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;