Autor Wątek: pytanie o tłumik  (Przeczytany 8924 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: pytanie o tłumik
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 20, 2011, 23:45:37 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jezdzilem na przelocie z oryginalnych tlumikow i bylo tak samo cicho jak na seryjnym ,tylko dzwiek sie troche zmienil
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: pytanie o tłumik
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 21, 2011, 22:41:35 pm »

Offline KubaPsk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 515
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU+ '98r. 1.6GLI
Obecnie posiadam zamiast kata puchę z GLE, drugi przelot i końcowy przelot ze starego typu i jakoś specjalnie głośniej nie jest :) tak jak napisał KGB dźwięk się trochę zmienił
Trzy genialne stwierdzenia które idealnie do siebie pasują :D
Basta - "Nic się nie ryj"
Zoltan#1930 - "Będzie dobrze"
Stingerek - "Dogadamy się" :D

Odp: pytanie o tłumik
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 25, 2011, 11:10:56 am »

loccos

  • Gość
Tak z ciekawości spytam KGB napisałeś jeździłem a co się zmieniło założyłeś mugena, czy powrót do serii.
Może jest jakieś inne rozwiązanie zależy mi na przelotowym wydechu ale bez podnoszenia znacznie głośności.

Odp: pytanie o tłumik
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 25, 2011, 16:22:42 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ostatnia rura-kolanko byla jeszcze ori i po 10 latach zardzewiala tak ,ze sie rozsypala,
kupilem na szybko tlumik ostatni i narazie tak jezdze ,ale jego dni sa policzone - 9 dych kosztowa i chyba jakis niedorobiony jest ,bo mi sie auto zmulilo

a mugeny i inne rury od traktora mnie nie interusuja
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: pytanie o tłumik
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 06, 2012, 14:45:25 pm »

Offline bear2493

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro +
Wiem ze odgrzewam kotleta ale wiecie moze co z robic z pierwszym tlumnikiem obijajacym sie o belke podlogi? Tak na niskich obrotach mi niemilosiernie tlucze ze zaczyna mnie to juz denerwowac. Najpierw go odkrzywilem i wszystko bylo ok jednak po dwoch dnia walenie powrocilo. Myslalem nad wygieciem go ale znowu zaczem nie bedzie pasowal a nie mam migomatu zeby go przerobic. Rowniez myslalem nad jakas guma pomiedzy tlumnikiem i belka jednak ona sie przetopi. Macie jakis pomysl co tam by mozna wsadzic lub jak go madrze wygiasc?

Odp: pytanie o tłumik
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 12, 2012, 14:20:49 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie belke podlogi a podluznice moze ci walic,
jezeli wymieniales rure srodkowa to one sa tak badziewnie robione ,a dokladniej flansze sa krzywo spawane,
moj tlumik za mocno przez to zwisal i szorowal o progi zwalniajace,
wkurzylem sie w koncu i nacialem rure przy flanszy ,dogialem i pospawalem na rowno
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.