Dzięki śliczne.Mam jeszce jedno pytanko w sprawie która mnie dość mocno intryguje.Konkretnie chodzi o to, że podczas jazdy na wprost ściąga mi lekko samochód w prawo.Własciwie przyzwyczaiłem się do tego bo można powiedzieć że jest tak "od zawsze".Na zimowych oponach mniej na letnich bardziej ale od zawsze.Dlatego podczas jazdy na wprost kierownica jes lekko uchylona w lewo.Ostatnio miałem wymienine końcówki na drązku kierowniczym ,po ustawieniu zbieżności na warsztacie samochód nieco bardziej stał się podatny na ściąganie w prawo, a ustawiane na przyżądach przecież było.Zauważyłem na tomiast coś ciekawego;gdy stanę w pewnej odległości na wprost samochodu podczas ustawienia kierownicy idealnie na wprost lewe koło jest ustawione prosto a prawe jakby bardzo delikatnie na prawo-w takiej pozycji podczas jazdy samochód jest ściągany na prawo.Podczas ustawienia kierownicy delikatnie w lewo prawe koło jest na wprost a lewe delikatnie w lewo,natomiast podczas jazdy przy tym ułożeniu kierownicy samochód toczy się prosto.Jak myślicie gdzie leży problem -a może w tym przypadku należało by polegać na tak zwanym oku i koła ustawić wizualnie i na wyczucie a nie na przyżądach?