Autor Wątek: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2019  (Przeczytany 39645 razy)

Multec (+ 1 Ukrytych) i 2 Gości przegląda ten wątek.

Online mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 673
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2019
« Odpowiedź #1360 dnia: Wczoraj o 23:13:10 »
Fso to taki gównolit,że wytarte rowki na flanszy w moście,to normalna sprawa przy niedużych przebiegach,aczkolwiek da się założyć tak uszczelniacz, żeby nie był w tym samym miejscu co poprzednio,lecz obok wytartych rowków. W sumie to jeszcze nigdy nie spotkałem się z innym uszczelniaczem do mostu niż corteco.

Offline Wojt@s

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 741
Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2019
« Odpowiedź #1361 dnia: Wczoraj o 23:17:53 »
To już wiadomo czemu polonez siary tak szybko zniknął 😛

Ma się świetnie i denerwuje ludzi we Wrocławiu i nie tylko :)
Dobrze że trafił di Ciebie :-)

Będą grubsze plany na to auto :)
Póki co zrobiło ze mną 800 km, wrażenia z jazdy i miny wszystkich lamusow bezcenne.
Spotkanie z mundurowymi bez zarzutu.
Ale aktualnie wal idzie do roboty, opony do wymiany i trzeba pomyśleć o moście czy przypadkiem nie wjedzie tam 4,1
1.4 K16
1.6 K16
1.6 OHV
1.6 T  in progress...

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6791
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2019
« Odpowiedź #1362 dnia: Wczoraj o 23:34:27 »
A co teraz jest.  Czy też powyżej 5500 Rpm zaczyna słabnąć???
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline daniel22

  • Facet z kanistrem
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2019
« Odpowiedź #1363 dnia: Wczoraj o 23:55:57 »
Fso to taki gównolit,że wytarte rowki na flanszy w moście,to normalna sprawa przy niedużych przebiegach,aczkolwiek da się założyć tak uszczelniacz, żeby nie był w tym samym miejscu co poprzednio,lecz obok wytartych rowków. W sumie to jeszcze nigdy nie spotkałem się z innym uszczelniaczem do mostu niż corteco.

Corteco to nie jest zła firma, bo nie firma jest tu istotna, tylko materiał z jakiego zrobiony jest uszczelniacz, zamówienia na sklepy idą wiadomo z jakim priorytetem - cena. Stąd linex, sentech i inne badziewie wypełnia półki.

Sporo uszczelniaczy do poloneza (i nie tylko) jest robionych z materiału NBR, a to jest dobre do pralek, nie do samochodu. Zakres temperatur pracy NBR - do 100 stopni celsjusza, a to normalna temperatura oleju podczas jazdy... . Szybko zamieniają się w kamień i piłują materiał, choć już mając w ręku simmering NBR i FPM daje się wyczuć, że FPM jest bardziej miękki. Simmering wykonany z porządnych materiałów, które nie reagują z olejami zawierającymi dodatki (czyli każdy olej oprócz badziewia typu LUX-10, który nie zawiera żadnych dodatków), z porządnej mieszanki o szerokim zakresie temperatur pracy będzie parę złotych droższy, ale przynajmniej zrobimy naprawę raz i zapomnimy. Simmering wymieniałem świeżo po kupnie auta i od tamtego czasu żadnych wycieków, nie pamiętam, co kupiłem, ale z tego, co pamiętam, był czerwony, czyli pewnie MVQ. NBR jest koloru czarnego, FPM brązowy, MVQ czerwony.
« Ostatnia zmiana: Dzisiaj o 00:00:43 wysłana przez daniel22 »

Offline Czaroo#1879

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 736
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6
Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2019
« Odpowiedź #1364 dnia: Dzisiaj o 06:23:36 »
To już wiadomo czemu polonez siary tak szybko zniknął 😛

Ma się świetnie i denerwuje ludzi we Wrocławiu i nie tylko :)
Dobrze że trafił di Ciebie :-)

Będą grubsze plany na to auto :)
Póki co zrobiło ze mną 800 km, wrażenia z jazdy i miny wszystkich lamusow bezcenne.
Spotkanie z mundurowymi bez zarzutu.
Ale aktualnie wal idzie do roboty, opony do wymiany i trzeba pomyśleć o moście czy przypadkiem nie wjedzie tam 4,1
Zkaładaj temat o aucie w odpowiednim dziale :-)
Było:
Polonez Atu 1.6 GSI
Polonez Caro 1.4 16v
Jest:
Polonez Caro 1,6 GLE

Offline Czaroo#1879

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 736
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6
Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2019
« Odpowiedź #1365 dnia: Dzisiaj o 06:24:51 »
A co teraz jest.  Czy też powyżej 5500 Rpm zaczyna słabnąć???
Podejżewam że chce zejść di 8 sekund na 100 co by wkużać ludzi na mieście ;-)
Było:
Polonez Atu 1.6 GSI
Polonez Caro 1.4 16v
Jest:
Polonez Caro 1,6 GLE

Offline Wojt@s

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 741
Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2019
« Odpowiedź #1366 dnia: Dzisiaj o 16:06:59 »
To już wiadomo czemu polonez siary tak szybko zniknął 😛

Ma się świetnie i denerwuje ludzi we Wrocławiu i nie tylko :)
Dobrze że trafił di Ciebie :-)

Będą grubsze plany na to auto :)
Póki co zrobiło ze mną 800 km, wrażenia z jazdy i miny wszystkich lamusow bezcenne.
Spotkanie z mundurowymi bez zarzutu.
Ale aktualnie wal idzie do roboty, opony do wymiany i trzeba pomyśleć o moście czy przypadkiem nie wjedzie tam 4,1
Zkaładaj temat o aucie w odpowiednim dziale :-)

Przyjdzie czas na ten temat :)

A co teraz jest.  Czy też powyżej 5500 Rpm zaczyna słabnąć???
Podejżewam że chce zejść di 8 sekund na 100 co by wkużać ludzi na mieście ;-)

Jest ambitny plan na 150 KM, ale to już mój kolega Rafał który był na zlocie ma ogarnąć...
1.4 K16
1.6 K16
1.6 OHV
1.6 T  in progress...