Cześć.
Atu+ 1,6 mono, lpg. (trzeci polonez w życiu)
Zupełna seria, po blacharce, do malowania, podłoga zbaraniona nie nosi śladów zużycia.
stał 6 lat, kupiony po 60gr/kg. przebieg oryginalny (!) 130 kkm
nowe- pompa paliwa, filtr powietrza, termostat, oleje
plany "na już":
lakier (szary lub czarny mat), drzwi kierowcy (jedyny element niewymieniony), wydmuszka, łożysko wału (trzeszczy), drążki, zamek klapy tylnej (zacina się czasem), gaśnica :D
zawieszenie- przód ścięty diesel truck, tył- środkowe pióro i klepanie, amory bilstein lub alternatywa
opony
później:
klatka, kubły i szelki - moja kobieta chce czuć się bezpiecznie -już namierzyłem taile
szeroka stal
silnik- na razie seria, potem pomyślimy nad swapem (w miarę wolnego czasu)
w zamierzeniu- dwuosobowy zapier..lacz niemiłosierny (uprzedzam narzekających- wiem, ile czasu, pracy i kasy trzeba włożyć, a kasa zalezy od wyboru swapu)