Autor Wątek: Remont silnika  (Przeczytany 10364 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Remont silnika
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 16, 2009, 23:36:39 pm »

Offline hans

  • go hard or go home !
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 969
  • Płeć: Mężczyzna
    • ulep
Cytat: "OZi1845"
Ja wymierzylem cisnienie 6,5 na I, II i III a na IV cylindrze 3. Zawsze odpala i jedzie do przodu wiec czym Ty sie przejmujesz..?


To miales gorzej niz kolegaBartmon on obecnie ma 3 silnik GSi w swoim Atu + i remont kapitalny go kosztuje 2500zł
nie masz hebla w gazie?! To narazie!

Remont silnika
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 17, 2009, 11:41:51 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytat: "hans"
i remont kapitalny go kosztuje 2500zł
to ja już bym robił SWAPA na coś lepszego niż padaczkowate GSI :mrgreen:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Remont silnika
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 17, 2009, 17:08:58 pm »

Offline gerfur

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
  • Psuj
    • BMW E46
A takie małe pytanko co po zrobieniu swapa na inny silnik wpis do dowodu rejestracyjnego przegląd jak to wygląda od strony prawnej bo u mnie panewka padła i rozważam różne wyjścia z sytuacji?
Był Caro `95 abimex L-122
Był Caro `97 abimex L-146
Był Atu+ `98 boschowtrysk L-74E --> 1.4 GTI Rover ltd

Jest BMW E46`98 2.5 Pb/LPG Cosmoshwarz

Remont silnika
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 17, 2009, 18:12:38 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Teoretycznie pojemnośc silnika powinna zostać zmieniona. numerów silnika nie ma więc to już na szczęscie nie jest problem.
szczerze powiem niewiem dokładnie jak i na jakiej podstawie miało by to wyglądać-może któs się wypowie?
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Remont silnika
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 13, 2009, 13:26:01 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Nie patrz czy GLE, GLI, GSI itd, tylko byle zdrowy był. To są jednakowe silniki. Jedynie w silnikach na hydraulice, będziesz miał problem z pompką paliwa. Ale skoro jeździsz na gazie to i tak pewnie jej nie używasz. Ewentualnie zamontujesz zewnętrzną, elektryczną.

Remont silnika
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 13, 2009, 23:35:15 pm »

mariusz_u

  • Gość
Sorry pomyliłem linki :lol: Chodziło mi o ten:
http://allegro.pl/item630573420_atu_plus.html

Remont silnika
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 17, 2009, 17:43:14 pm »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
ja planuje u siebie szlif wału ( chodzi o silnik 1.6) samochód ma 150 tys przebiegu ostatnio badalem cisnienie na tlokach i wyszlo mi na 1 i 4 po 11 a na 2 i 3 11,5 i tu pytanie nie wiem czy dotykac sie do góry oleju spala mi na 10 000 gdzies tak z 0,5 litra koles proponuje mi szlif tulei wraz z nowymi tłokami i pierscieniami za 350 zl warto zrobic góre w takim wypadku ?

[ Dodano: 17 Maj 2009 19:03 ]
radzic coś :P

Remont silnika
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 17, 2009, 19:17:42 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
ja gdybym robił to zrobiłbym juz góre tymbardziej ze za 350zł i miał swięty spokój ale ja to ja, wybór nalezy do Ciebie ale jesli masz taka kompresje to jeszce sporo pojezdzisz :D
Powered by Lpg.

Remont silnika
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 17, 2009, 22:50:33 pm »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
i wlasnie bo ten facet ma juz na zakładzie jakies tloki i pierscienie ciekawe co to ? wiec pytanie jakiej marki brac pierscienie tłoki i panewki zebym po miesiacu nie musial robi nastepnego remontu (znam takie przypadki) wiem ze jak cos jezdzi dobrze to nie warto tego ruszac  :D

Remont silnika
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 17, 2009, 23:21:18 pm »

marcij

  • Gość
Cytat: "ARTUROO"
.....zebym po miesiacu nie musial robi nastepnego remontu (znam takie przypadki) wiem ze jak cos jezdzi dobrze to nie warto tego ruszac  :D


!!!

Remont silnika
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 18, 2009, 00:58:25 am »

mariusz_u

  • Gość
Jak masz takie ciśnienie, to nie dotykaj się tego, bo góra jest zdrowa.

Remont silnika
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 18, 2009, 06:19:16 am »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
Ja też bym góry nie ruszał. Zużycie oleju masz prawie zerowe, niemierzalne. Po co zmieniać dobre na dobre.
Pomóżmy Jackowi!

Remont silnika
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 18, 2009, 06:46:11 am »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
no i mi sie tak wydaje a panewki jakiej firmy są dobre ?

[ Dodano: 18 Maj 2009 06:49 ]
a i jaki olej zalac ?ten silnik od nowosci jezdzil na mineralnym lotosie nic nie zmienialem ,nie mam hydrozaworów w nim

Remont silnika
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 18, 2009, 08:46:35 am »

Offline Seba OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro (L-205) 1.8 16V
    • OBR Garages
ARTUROO, nie zmieniaj oleju na inny. ja swojego pewien czas zalewałem syntetykiem, potem półsyntetykiem no i na skutek tego zaczeły panewki stukac i gubiło się ciśnienie oleju. kompresja była po 11-11,5. Zrobiłem kapitalke silnika, czyli zmiana panewek na nowe nominalne (wał nie wymagał szlifu), wymiana pompy oleju, płaszczyzna głowicy z uszczelniaczami zaworów, nowe pierścienie tłokowe (stare były w bdb stanie). Do tego wszystkie uszczelki fabryczne. Koszt wynosił tyle ile swap silnika 1.4. efekt końcowy był taki, że silnik chodził ciszej, ciśnienie oleju wróciło do normy. Zalewaj tylko olejem mineralnym, ja lałem już potem tylko mobil 1 15W/40

Remont silnika
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 18, 2009, 14:57:52 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Cytat: "Seba OBR"
ałem już potem tylko mobil 1 15W/40
nie ma takiego oleju, jesli juz to mobil M 15w40 :P
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Remont silnika
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 18, 2009, 17:07:23 pm »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
u mnie cisnienia oleju nie gubi ale cos mi delikatnie stuka w silniku i jak przegazuje to slychac juz panewki

Remont silnika
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 20, 2009, 02:06:02 am »

TooSlow

  • Gość
Tak sobie przeglądam tematy związane z remontem silnika,gdyż w moim GLI w zakresie obrotów 2200/2500 słychać metaliczny dźwięk, taki pisk można by rzec. I się zastanawiam co i jak.. A remont chciałem robić nawet nie przez to, ale przez wstyd jaki mi zrobił polonez, nie chcąc w beskidach podjechać pod górkę. Była masakra, włącznie z 300 metrowym cofaniem się z wąskiej ( na jedno auto + 3 zatoczki po drodze na wyminięcie ) drogi. A jakoś mój kumpel na Abimexie nie miał problemów wjechać :evil:

Remont silnika
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 10, 2009, 18:51:58 pm »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
odnowie troche temat otóż czy wyjme mise oleju po odkreceniu poduszek i podniesieniu silnika do góry ?

Remont silnika
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 10, 2009, 21:13:44 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Nie wyjmiesz.
Musisz jeszcze odkręcić sanki ale i tak wątpie że wyjdzie.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Remont silnika
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 10, 2009, 22:42:18 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
silnik max do gory, i trzeba belke od zawiesznie opuścic troche... i wyjdzie. Sprawdzone robiłem to z mateo u niego.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935