Autor Wątek: 1.6 GLI nie schodzi z obrotow  (Przeczytany 3109 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

1.6 GLI nie schodzi z obrotow
« dnia: Marzec 08, 2009, 16:27:34 pm »

Mis Uszatek

  • Gość
Witam szukam odpowiedzi na nastepujace pytanie , a mianowicie po wcisnieciu gazu i poszczeniu silnik nie schodzi z obrotow od razu tylko po paru sekundach stopniowo schodzi , jest to uciazliwe przy zmianie biegow bo gdy wciskam sprzeglo to obroty skacza na 3000 albo lepiej az glupio tak polonezem "szpanowac" , po odpaleniutez czesto skacze na ok. 3000 i tak pozostaje przez dluzszy czas. Czy to wina jakiegos czujnika ????? ja bym stawial na silnik krokowy, czy to dobry trop ???????????//

1.6 GLI nie schodzi z obrotow
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 08, 2009, 17:05:32 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
BOSch czy ABIMEX??
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

1.6 GLI nie schodzi z obrotow
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 08, 2009, 17:53:40 pm »

Offline hans

  • go hard or go home !
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 969
  • Płeć: Mężczyzna
    • ulep
Mis Uszatek, na moje to krokowiec.
nie masz hebla w gazie?! To narazie!

1.6 GLI nie schodzi z obrotow
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 08, 2009, 17:54:50 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
A na moje to TPS ;) Krokowiec raczej nie zostawiałby go na 3000rpm
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

1.6 GLI nie schodzi z obrotow
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 14, 2009, 19:35:24 pm »

michalsw_siotek

  • Gość
ja wymieniłem krokowca u siebie - nie pomogło, ale wyregulowałem linką gazu bo była naciągnięta i teraz na wolnych to stoi na 1000 rpm

1.6 GLI nie schodzi z obrotow
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 15, 2009, 19:48:48 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
A czujnik prędkości odłącz.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

1.6 GLI nie schodzi z obrotow
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 15, 2009, 20:15:17 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak bedzie mial 1000obr/min to odlacz silniczek krokowy i pojezdzij tak troche - sam zaobaczysz czy to silniczek ,czy przepustnica sie blokuje
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

1.6 GLI nie schodzi z obrotow
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 16, 2009, 02:06:23 am »

szczaw

  • Gość
Może to głupie, co teraz napiszę, ale miałem to samo, skakał na 3 tysiące, czasem nawet wyżej, w zależności ile mu gazu dałem... A co było przyczyną? Guma z pedału zeszła i nie odbijał pedału, bo guma blokowała... ;)

1.6 GLI nie schodzi z obrotow
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 18, 2009, 11:37:14 am »

Grzechu025

  • Gość
ja stawiam na czujnik temp płynu chłodzacego znajdziesz go z boku kolektora ssącego

1.6 GLI nie schodzi z obrotow
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 18, 2009, 12:17:39 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
czujnik nie ma nic do tego objawu
po pierwsze czy komputer odnotowuje błąd?
po  drugie wypiąć  wtyczkę od korkowca i sprawdzić  rezystancje uzwojeń silniczka powinna mieć pomiędzy stykami AiB  od 55 do 60Ω i stykami CiD tyle samo co pomiędzy AiB  nie może być różnic pomiędzy AiB i CiD
po trzecie sprawdzić napięcie czujnika położenia przepustnicy przy przekręconym kluczyku w położenie GO wartości dla zamkniętej nie  pamiętam ale dla otwartej całkowicie to chyba około 5V,
w ostateczności sprawdzić czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym   wtyczka z 3 przewodami na prawym  błotniku pod maską stojąc przodem do auta .
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem