Autor Wątek: Wymiana mostu  (Przeczytany 3699 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wymiana mostu
« dnia: Marzec 29, 2009, 14:14:35 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
z mostu starego ( na bebnach) przekładasz przewony hamulcowe, bębny wraz z mocowaniami i pólośkami- sprawdz czy łozyska są dobre i czy wielowypusty na pólośkach nie są zużyte.
w hamulce praktycznie nie ingerujesz- korektor hamowania jest na samochodzie nie na moscie, wogóle go nie ruszasz. po prostu montujesz przewody i hamulce na nowy most, nawet nie musisz ich odkręcać od samochodu,  tylko bębny pozdejmować a potem założyć. trzeba tylko odkręcić węzkyki przy cylinderkach, bo półośki nie wyjdą
problemem będzie montaż amortyzatorów- bedziesz musiał dorobić mocowania.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Wymiana mostu
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 29, 2009, 14:25:46 pm »

szczaw

  • Gość
Chce przełożyć cały most z tarczami - żeby były zamontowane tarcze. Chyba, że to odradzacie, to wtedy zostanę przy bębnach. I ile mniej więcej czasu zajmie przełożenie mostu z tarczami lub jeśli to nie ma sensu to bez tarcz? Z góry dziękuję za pomoc

Wymiana mostu
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 29, 2009, 15:43:22 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
do mostu i skrzyni leje się Hipol, 85w90 na przykład.

co to hamulcy- polecam jednak pozostanie przy bębnach- po pierwsze mniej kombinowania, po drugie bębny są po prostu lepsze jesli chodzi o ręczny. skutecznośc hamowania ham. roboczym jest porównywalna, ale reczny w bębnach jest o niebo lepszy i sie nie pie.przy tak jak w tarczówkach.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Wymiana mostu
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 29, 2009, 15:53:06 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
JA mam inne zdanie co do samych hamulcow jak i recznego - choc tego drugiego nie uzywam
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Wymiana mostu
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 29, 2009, 16:07:32 pm »

szczaw

  • Gość
Zoltanno#1930, powiem Ci szczerze, że jak miałem caro z tarczami na tyle, to na ręczny nie narzekałem, jakoś nie mam uprzedzeń... Poza tym wizualnie bardziej mi się podobają tarcze, a w tym roku będę chciał mu jakiś felunek założyć fajny. Ogółem na poldka mam "tajny prodżekt" ale to jak zacznę już robić, to po kolei będę wrzucał fotki na forum. Na razie kończę szkołę i trzeba iść do pracy, aby inwestować w moje dwie miłości - kobietęi poldka :)

Wymiana mostu
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 29, 2009, 18:03:02 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
fakt tarcze wyglądają duzo lepiej :) mam felgi przez które je dobrze widać, i z tego powodu na bębny bym nie zmienił :P
recznego tez prawie nie uzywam ( tylko na 2 minuty jak ide bramę otworzyć, bo mam z górki, a silnik pracuje) i dzięki temu nie zapieka się.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Wymiana mostu
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 29, 2009, 18:55:20 pm »

szczaw

  • Gość
Cytat: "Mr.D"
Cytat: "szczaw"
aby inwestować w moje dwie miłości - kobietęi poldka :)

Zaczniesz inwestować w pierwszą miłość to na drugą już pieniążków nie wystarczy  :P



Dlatego idę do pracy zaraz po szkole :D


Cytat: "Zoltanno#1930"
( tylko na 2 minuty jak ide bramę otworzyć, bo mam z górki, a silnik pracuje) i dzięki temu nie zapieka się.


Dokładnie tyle samo używam ręcznego :)

Wymiana mostu
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 02, 2009, 01:35:20 am »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2081
w razie czego to stary układ ma gwinty M10x1,25 układ lucasa natomiast M10x1 . Ja mam zamiar przejść z tarcz na bębny bo nie moge już patrzeć na te porąbane zaciski .

Wymiana mostu
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 02, 2009, 07:02:44 am »

szczaw

  • Gość
Ja wczoraj przerzuciłem most, jednak muszę dokupić przewody - stare były do d.u.p.y, no i linke od ręcznego, bo inne uchwyty są w tarczach i bębnach. Na razie hamuje mi sam przód - fajnie nurkuje jak nacisnę hamulec ;)