Autor Wątek: Problem z odpalaniem. Prawdopodbnie silnik krokowy. ATU PLUS  (Przeczytany 2542 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z odpalaniem. Prawdopodbnie silnik krokowy. ATU PLUS
« dnia: Kwiecień 07, 2009, 23:37:28 pm »

much@

  • Gość
Witam was jestem tu nowy wiec wypada się przywitać na początku.
Posiadam od niedawna ATU PLUS 1.6 GLI.  On jest na monowtrysku tak? Mam z nim taki problem jak jest ciepły to ma problemy z odpalaniem, i gaśnie ogólnie jak mu się nie przy gazuje,  Jak jest zimny to też czasem mam problemy z odpalaniem. Poprzedni właściciel mówił że ma problemy z silnikiem krokowym. Czy wymiana go wystarczy? Czy to jest tego wina? Czy silnik krokowy to jest to co zaznaczyłem na fotce(sory dopiero się uczę). I czy ten podpasuje?: http://moto.allegro.pl/item581726822_silnik_krokowy_daewoo_polonez_matiz_opel.html



Z góry dzięki za pomoc

Problem z odpalaniem. Prawdopodbnie silnik krokowy. ATU PLUS
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 07, 2009, 23:40:49 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Po zdjęciu widzę że to GSI tylko BOSCH :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Problem z odpalaniem. Prawdopodbnie silnik krokowy. ATU PLUS
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 07, 2009, 23:41:29 pm »

Barnii

  • Gość
Po pierwsze to nie GSi tylko GLI :) A to co pokazałeś to faktycznie jest silniczek krokowy ale od gazu, a z gazu raczej nie odpalasz(?). Ten którego szukasz znajduje sie pod pokrywa filtra powietrza:)

Problem z odpalaniem. Prawdopodbnie silnik krokowy. ATU PLUS
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 07, 2009, 23:41:55 pm »

szczaw

  • Gość
Kolego ja tu widzę GLI :)

Problem z odpalaniem. Prawdopodbnie silnik krokowy. ATU PLUS
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 07, 2009, 23:55:11 pm »

much@

  • Gość
Sory chłopaki pomyliło mi się miałem napisać GLI. To co z tym odpalaniem, wymiana silniczka? I czy ten przypasi co pokazałem linka?

Problem z odpalaniem. Prawdopodbnie silnik krokowy. ATU PLUS
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 08, 2009, 19:41:59 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
much@, sprawdź miernikiem najpierw. Mariusz już gdzieś pisał jak. Albo dawaj na PW to sprawdzimy też jestem z Poznania :P
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Problem z odpalaniem. Prawdopodbnie silnik krokowy. ATU PLUS
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 08, 2009, 21:32:09 pm »

Offline Daro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 354
Jesli juz silnik krokowy(w tym przypadku serwomotor) to taki http://moto.allegro.pl/item578593589_silnik_krokowy_renault_clio_megane_peugeot.html
najlepiej pożyczyć drugi na podmiankę, lub podpiąc komputer :)  a przyczyn może być wiele..  (świece i przewody itp itd)
były:
>plus '97
>125p '78/'82
>caro 96
jest: Power of Dreams

Problem z odpalaniem. Prawdopodbnie silnik krokowy. ATU PLUS
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 14, 2009, 10:41:29 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
czujnik wału  zobacz czy nie zabrudzony i czy ma odpowiednią  odległość od koła,  sprawdź też czujnik temp płynu chłodzącego ale nie ten od wskazówki tylko ten od kompa.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem