poltec nie jest to zły pomysł
.
2.0 na poldkowskiej chłodnicy starego typu się nie przegrzewa przy założeniach dwóch:
- układ jest czysty
- nie ruszamy z piskiem i do dechy w korku :D
- silnik nie jest mocno wysilony (140-160 km)
Dodatkowe wenty pompga w stopniu minimalnym (widac że potrzebuje prędości około 50-60 kmh żeby się schłodzić szybko, went nie schładza go tak szybko, drugi tez cudów by nie zrobił) po prostu ta chłodnica pracuje na 95% swojich możliwości w tym silniku i przydałaby sie wydajniejsza (myślę że nowy typ spokojnie wydoli jako że oryg fiata była 2 cm wyższa od polskiej i geściej użebrowana, reszta ta sama) tylko przeróbka starego układu na nowy to trochę rąbania (węże, zb wyrównawczy ciśnieniowy (gdze dać trójnik do niego itp itd). Słowem jednym jakoś nie mam na to ochoty