wymontowałem całą listwę wtryskową z auta i rozebrałem na czynniki pierwsze. wszystkie oringi w idealnym stanie żadnych uszkodzeń te od wtryskiwaczy i regulatora ciśnienia, chciałem profilaktycznie wszystkie wymienić ale nie ma szans takich zdobyć więc wszystko dokładnie wyczyściłem i poskładałem przy użyciu płynu do naczyń aby uszczelniacze dobrze się ułożyły. odpaliłem auto troszke pocykało na wolnych, narazie żadnych niepokojących zapachów. zobaczymy jak będzie po przejażdżce. pozdro
[ Dodano: 29 Maj 2009 17:20 ]jak wyżej napisałem problem z wyciekiem zażegnany, niestety coś znowu sie skaszaniło. pojechałem dziś do szkoły jakieś 15 km, wszystko było ok dopiero w połowie drogi powrotnej zaczęło strasznie szarpać lewarkiem zmiany biegów silnik stracił moc pojawiły sie wibracje i charakterystyczne prychanie z wydechu jakby nie pracowały wszystkie cylindry. Pierwsze podejrzenie to wtrysk bo przy nim grzebałem, ale najpierw profilaktycznie wyczyściłem świece sprawdziłem kable, następnie przy użyciu jednego kabla sprawdzałem po kolei czy odpala na każdym cylindrze, okazało sie ze odpala czyli wszystkie gary prawdopodobnie dostają paliwo... nie mam pojęcia co go może boleć

pomocy !