Autor Wątek: katalizator czy strumienica?  (Przeczytany 11688 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

katalizator czy strumienica?
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 20, 2009, 16:51:34 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Cytat: "fist"
Koledzy ale jak to w końcu jest z przeglądem.
Czy samochód przejdzie przegląd z czymś takim - http://www.allegro.pl/item665622235_tlumik_przelotowy_z_nierdzewki_awg.html#gallery
Czy przejdzie ze struminicą?


Coś się tak uparł z tą strumienicą, nie dość, że gówno daje to do tego samochód jest głośniejszy. Wsadź ten tłumik, katalizator zawsze na przeglądy możesz sobie zakładać.
A przez tłumik z GLE pojawia się dzwonienie, taki jak to powiedział Maxiu - "Metaliczny przydźwięk"...
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: katalizator czy strumienica?
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 16, 2012, 16:33:55 pm »

Offline mati_lecha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 564
Czy można dzwoniący katalizator "naprawić" w ten sposób,  że wydłubuje się z niego wnętrzności?

Odp: katalizator czy strumienica?
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 28, 2012, 13:01:53 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
Jeżeli wkład się rozleciał to trzeba wymienić kata na nowy, albo co nielegalne, wytłuc jego wkład żeby wydechu nie zatkał, tylko że jak wytłuczesz to przy każdym dodaniu gazu będzie spod auta dobywał się metaliczny ryk.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: katalizator czy strumienica?
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 28, 2012, 13:06:22 pm »

Offline michal17abc

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
    • Nie Polonez :)
Ja mam puszke GLE zamiast kata i jakos nie słychac niepokojących metalicznych dźwięków.
Nie Polonez  <3 SDI :P

Tak po mojemu - parodia ... Zamienił stryjek siekierkę na kijek ;/

Odp: katalizator czy strumienica?
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 28, 2012, 20:33:17 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Z przeglądem jest różnie ale na ogół do strumienicy się czepiają.
Pierwszy tłumik zamiast kata jest w pełni legalny do końca czerwca 1995. Bo do tego czasu nie było wymogu katalizatora.
Nie kombinuj tylko wkładaj tłumik z poldorovera ten co był fabrycznie w miejscu kata.
On będzie trochę tłumił tak jak normalny pełny katalizator bo na strumienicy autko robi się dużo głośniejsze.
Przerobiłem strumienicę, kata, pustą puszkę i tłumik i najlepiej jest na tłumiku.
A Rover na wyższych obrotach i z tym tłumikiem potrafi wyć tak, że się ludzie oglądają ;p
Po wycięciu kata poldorover mieści się w normie spalin, którą mi robili na przeglądzie.
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2012, 20:35:22 pm wysłana przez Szakal#1962 »
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`